Auteur Topic: foutmelding 430 no such article  (gelezen 23192 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 09, 2012, 13:56:05 pm
gelezen 23192 keer

najram

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Hallo allemaal. Het is een tijdje goed gegaan op spotnet maar helaas beginnen zich weer een nieuw probleem voor te doen. Ik krijg bij heel veel spots die ik aanklik de melding 430 no such article. Nu ben ik al aan het googelen geweest en iemand schreef dat je  de 1.8 versie terug moest zetten naar 1.7. Nu wil ik dat op zich wel proberen maar zou toch eerst graag van iemand hier vernemen of dat de oplossing is. Ik heb nl. eind vorig jaar na een aantla problemn juist toen de tip gekregen om spotnet tre verwijderen en de 1.8 te nemen. Zo blijf je natuurlijk een beetje bezig. En het probleem is dat ik ooo niet heel erg handig ben. Na de switch van de vorige keer heb ik nl. een aantal keren de hulp van hier in moeten roepen omdat dingen niet klopten qua instelling. En daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten.Dus, heel graag advies of raad wat juist is om te doen.
Bij voorbaat dank.
groetjes marjan

april 09, 2012, 14:12:29 pm
Reactie #1

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Het is wel waar, dat er een update in de zoekfunctie is geweest met spotnet.Maar dat was juist meer een probleem voor posters die de oude versie gebruikte.Ik zou 1,8 aanhouden ,en kijken of die post van 1 bron afkomt .Misschien post die spotter zijn post niet goed

april 09, 2012, 14:56:14 pm
Reactie #2

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Als je toevallig Eweka als provider hebt kan het wel kloppen. http://eweka.nl/nl/readers/
Als je een andere provider hebt, wil je dan even laten weten welke?

april 09, 2012, 17:53:01 pm
Reactie #3

najram

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Aah,kijk es aan. Ik heb idd Eweka en lees via jou link dat er aan dit probleem gewerkt wordt. Dan moet ik dus gewoon even geduldig afwachten. Maar ik ben blij dat ik dit weet want dan ga ik niet alles verwijderen en opnieuw installeren.
Hartstikke bedankt voor je snelle reactie. Daar hebben we wat aan  :D Overigens nog mijn verontschuldigen voor de vele schrijffouten in mijn bovenstaande bericht. Ik las het net terug en vind dit een beetje om mij te schamen. Maar ik had een beetje haast en soms denk ik wel es heel vlug te kunnen typen,haha.
Groetjes Marjan

april 10, 2012, 00:19:59 am
Reactie #4

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Taalfouten maken we allemaal ,we zijn mensen.Het gaat er om dat we elkaar helpen.Snelrennen dit was weer een schot in de roos.

Snelrennen

Re: foutmelding 430 no such article
« Reactie #4 Gepost op: april 10, 2012, 00:19:59 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.