Auteur Topic: Hallo  (gelezen 10226 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

december 15, 2014, 16:15:46 pm
gelezen 10226 keer

Deff

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Hallo allemaal.
Ben nieuw hier en sinds afgelopen zaterdag de bezitter van een DS215j met twee x 4tb schijven er in.
Ben een beetje aan het pielen geweest en moet zeggen het valt niet mee om dat apparaat een beetje aan het werk te krijgen.
Heb van alles aan en uit gevinkt maar al die afkortingen die doen me duizelen.
Gisterenavond maar weer even alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen en opnieuw begonnen.
Stuit op deze site en moet zeggen dat het er meer dan keurig uitziet.
Ben begonnen om hem downloadklaar te maken (Spotweb en zo), zeer duidelijke uitleg, mooi stap voor stap gebeuren.
Moet vreselijk veel werk geweest zijn dus complimenten hiervoor.
Ga me inlezen maar heb nu al een probleem in de hele cyclus (NZBGet zit niet in de software package).
Zal kijken of ik daar wat over kan vinden en anders vraag ik het op de (hopelijk) juiste plek.

december 15, 2014, 16:53:02 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi Deff,

Welkom hier en dank voor het compliment. Ik zal eens kijken waar NZBGet nu weer gebleven is dan. Word langzamerhand gek van al die wijzigingen in de packages en de regelmatig wisselende locaties daarvan.
Misschien zelf maar eens wat knutselen en online zetten :D

december 15, 2014, 17:08:19 pm
Reactie #2

Deff

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Kwam dit tegen op een andere site:

'De DS1815+ is hoort bij de avaton architectuur zie: https://github.com/SynoCommunity/spksrc/wiki/Architecture-per-Synology-model
Voor deze architectuur heeft Synology nog geen toolchain gereleased en kan de synocommunity dus nog geen packages voor maken.
Is afwachten dus.'


Mogelijk dat de DS215J ook de avaton architectuur (zegt mij niets) heeft.

Snelrennen

Re: Hallo
« Reactie #2 Gepost op: december 15, 2014, 17:08:19 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.