Auteur Topic: Kan geen Search Provider toevoegen  (gelezen 18861 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

november 19, 2017, 15:14:30 pm
Reactie #15

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik heb het zojuist met seizoen 1 van The Walking Dead geprobeerd. Deze TV show kan wel gevonden worden. Alleen komen er weer nieuwe problemen bij:

-Ik heb bij post processing dir duidelijk aangegeven dat de locatie /volume1/Downloads/Compleet/Sickrage is. Hij slaat het op in /volume1/Downloads/Compleet/SickBeard. Dat heb ik dus niet aangegeven.
-De processing method staat op move. Hij postprocess de serie niet naar /video/TV show.
-Een ander probleem is dat hij voor ieder filmpje een map maakt. Dat wil ik niet.
-Mega man kan ik wel vinden in Spotweb. Waarom deze niet via SickRage gevonden kan worden weet ik niet.

november 19, 2017, 15:30:50 pm
Reactie #16

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Wel oppassen nu dat er geen verschillende dingen door elkaar gaan lopen. Het downloaden en opslaan gebeurt door NZBGet. Staat los van je SickRage troubles. Geen foutje gemaakt met hoofd en kleine letters?

Dat het verplaatsen niet lukt. Komt dat niet toevallig omdat SickRage in de map /volume1/Downloads/Compleet/Sickrage kijkt en de download in /volume1/Downloads/Compleet/SickBeard staat?

Uit mijn hoofd kan je bij post proccessing ergens aanvinken of je de series wilt opslaan zonder nieuwe map te maken. Even zoeken.

Verdiep je eens in de manier (hoe) dit soort programma's werken en zoeken. Niet iedere poster geeft voldoende mee om een spot door deze tools gevonden te laten worden.

november 21, 2017, 13:16:25 pm
Reactie #17

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Aha, het klopt inderdaad. In NZBGet stond de download locatie verkeerd in gesteld. Dit heb ik aangepast.

Nu wil ik het opnieuw testen met bijvoorbeeld de serie The Walking Dead. De log van SickRage geeft aan dat deze serie niet gevonden kan worden. Ik heb in SickRage de providers Spotweb en NZB Planet opgegeven. Beide providers zelf kunnen de serie wel vinden. Maar als SickRage opdracht geeft aan Spotweb en NZB Planet om te zoeken naar The Walking Dead kan deze niet gevonden worden. Waar kan dat aan liggen? Ik beide API sleutels van de providers gecontroleerd en deze komen overeen. Ook de URL adressen komen overeen. Ik heb ingesteld dat er season packs gedownload moeten worden. Als kwaliteit heb ik HD aangegeven en ik heb NL subs aangevinkt.

november 21, 2017, 20:38:43 pm
Reactie #18

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik moest gewoon 3 minuten geduldig wachten. SickRage heeft The Walking Dead gevonden via NZB Planet. SickRage blijft alles in /volume1/Downloads/Compleet/Sickbeard opslaan. Ik heb de locatie aangepast in:
-NZBGet bij settings - paths - Dest Dir heb ik ${MainDir}/Compleet ingevuld. Dit stond in je handleiding.
-NZBGet bij settings - categories - heb ik bij de categorien TV show en Teken Series /volume1/Downloads/Compleet/Sickrage als locatie opgegegeven.
-In Sickrage bij Post-Processing heb ik bij post processing dir /volume1/Downloads/Compleet/Sickrage als locatie opgegeven. De processing method heb ik in gesteld op move.

Ik kan nergens vinden in SickRage en in NZBGet dat er /volume1/Downloads/Compleet/SickBeard als locatie ingesteld is. Hebben jullie nog een idee waar ik nog kan kijken?

Snelrennen

Re: Kan geen Search Provider toevoegen
« Reactie #18 Gepost op: november 21, 2017, 20:38:43 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.