Auteur Topic: Moviegrabber installeren op je NAS  (gelezen 19460 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mei 13, 2014, 20:57:14 pm
gelezen 19460 keer

chocka

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Naast CP heb ik nu MovieGrabber geinstalleerd op mijn NAS via het packagecenter, maar nu op zoek naar tutje hoe deze verder goed instellen.

Iemand ervaring mee of weet waar ik die kan vinden?  Zo als al die mooie tutjes hier op snelrennen.nl

mei 14, 2014, 06:23:26 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
We gaan er eens naar kijken. Eerst de NZBGet handleiding afmaken, die komt als het meezit aankomend weekeind.

mei 21, 2014, 18:35:36 pm
Reactie #2

chocka

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Vooralsnog gebruik ik deze nu even om Moviegrabber in te stellen. Reactie volgt hoe het verliep.

mei 21, 2014, 18:53:52 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Graag je op en aanmerkingen op die handleiding. Dan kunnen we eventuele verbeteringen al direct meenemen. Geef ook alsjeblieft aan wat voor jouw knelpunten zijn / waren.


mei 22, 2014, 00:33:49 am
Reactie #4

chocka

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Update available in het scherm betreft een update van de PC versie, die kan je niet via het package center updaten, daarvoor moet je afwachten. Matrix van Syno forum bouwt die updates periodiek om zodat je MG kan updaten.

In de config Switches, zijn de knopjes die je aan moet zetten anders doet niks het. Dus ik heb nu aanstaan Enable Favorites; Enable Preferred; Enable Queuing en Enable Existing Movie Check

Bij folders (config) staat alleen SABnzbd+ Folders, maar daarin kan je ook de folder verwijzingen voor NZBget zetten. Watched Folder: de NZB folder die wordt uitgelezen. Archive Folder: deze wordt voor NZBget niet gebruikt, maar dit veld moet een verwijzing zetten naar een lege folder anders doet MG het straks niet. Completed Folder:

Had de tip gelezen om meer met queued te werken, zodat jezelf kan kiezen welke film in wat formaat je wilt downloaden. Via IMDB (config) kan de queue settings pas worden opgeslagen als je deze ook kiest bij de good. Als test heb ik nu ook preffered identiek gemaakt, omdat ik in mijn history allerlei vreemde films voorbij zag komen die niet aan criteria voldeden. Wordt nog verder uitgezocht.

Vul in het begin niet veel in of kies voor hoge ratings, dus heb meteen het jaartal op 2016 gezet, met 100.000 views en score van 8.0 plus het gebruik van queue voorkomt dat MG na alles te hebben ingesteld en wordt gestart meteen van alles begint te downloaden.

Via Usenet stel je de indexers in. de May en Must NOT criteria heb gekopieerd van CP instellingen.

Intussen heb ik zojuist de 1e keer "Run Now"gedaan. Vooralsnog krijg ik maar 11 films te zien, waarvan er 10 niet voldoen aan de criteria, dus hiermee moet ik nog verder stoeien.

Wordt vervolgd

Snelrennen

Re: Moviegrabber installeren op je NAS
« Reactie #4 Gepost op: mei 22, 2014, 00:33:49 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.