Auteur Topic: branden  (gelezen 39070 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

december 20, 2009, 19:08:07 pm
Reactie #15

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dat bedoel ik ook. Met +r blijft het beeld na 7 minuten stilstaan n met -r kan je helemaal niet branden.

Conclusie is dus dat je helemaal geen dvd met dvd videobestanden kan branden die je ook op een stand alone dvd speler kan afspelen.

Bovenstaand is correct toch?

december 20, 2009, 23:08:03 pm
Reactie #16

marcske41

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 15
Dat bedoel ik ook. Met +r blijft het beeld na 7 minuten stilstaan n met -r kan je helemaal niet branden.

Conclusie is dus dat je helemaal geen dvd met dvd videobestanden kan branden die je ook op een stand alone dvd speler kan afspelen.

Bovenstaand is correct toch?

ja dat  is correct

december 21, 2009, 07:32:24 am
Reactie #17

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Wat voor brander heb je? Merk en type.

december 21, 2009, 10:53:51 am
Reactie #18

marcske41

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 15
Wat voor brander heb je? Merk en type.

dat is het einige wat ik vind van mijne brander en dat TSST corp cd/dvdw ts-L632D ATA Device

december 21, 2009, 11:39:29 am
Reactie #19

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Google levert het onderstaande op:
Deze brander is eigenlijk gemaakt voor Windows XP en de nieuwe zogename "Low-device" driver is compleet anders onder Windows Vista.

Je kan nog proberen via configuratiescherm, apparaatbeheer, dvd/cdrom stations je brander selecteren, rechtermuisklik en kiezen voor installatie ongedaan maken.
Dan computer echt helemaal uit zetten, geen slaapstand of iets dergelijks en als je dan hem weer aanzet zal er nieuwe hardware (je brander) gevonden worden en opnieuw geinstalleerd

december 21, 2009, 21:09:54 pm
Reactie #20

marcske41

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 15
Google levert het onderstaande op:
Deze brander is eigenlijk gemaakt voor Windows XP en de nieuwe zogename "Low-device" driver is compleet anders onder Windows Vista.

Je kan nog proberen via configuratiescherm, apparaatbeheer, dvd/cdrom stations je brander selecteren, rechtermuisklik en kiezen voor installatie ongedaan maken.
Dan computer echt helemaal uit zetten, geen slaapstand of iets dergelijks en als je dan hem weer aanzet zal er nieuwe hardware (je brander) gevonden worden en opnieuw geinstalleerd

bedankt ik zal het eens uit testen

Snelrennen

Re:branden
« Reactie #20 Gepost op: december 21, 2009, 21:09:54 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.