Auteur Topic: wisselend succes met dvd branden, hulp gevraagd  (gelezen 13254 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

augustus 10, 2008, 11:59:11 am
gelezen 13254 keer

boehdda

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
hoi allemaal,

hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende.

als ik video ts files heb brand ik de films met nero 8 (express). soms lukt het maar vaak wil de dvd speler of de xbox 360 hem niet afspelen. hoe kan het dat het de ene keer wel goed gaat en de andere x niet.
heb ook al verschillende schijfjes geprobeerd.

het vreemde is alleen dat de dvd het wel op 1 andere speler draait en dat is een samsung van een collega. maar op alle andere niet (bij vrienden en ouders geprobeerd) en dat zijn verschillende merken.
2 ervan waren van die goedkope spelers
1 ervan was een jvc van een jaar of 4 oud
1 was een xbox 360.

als ik een iso moet branden doe ik het met dvddecrypter. dat gaat tot nu toe nog goed (3x geprobeerd). helaas zijn niet altijd alle bestanden een iso dus zou graag willen dat het andere ook goed gaat.

wat misschien nog vreemder is is dat een andere vriend van mij op de zelfde manier brand (ook met nero) en gebruikt de zelfde discs en die leest mijn xbox en dvd speler wel

ik hoor graag van jullie

gr angelo

augustus 10, 2008, 11:59:33 am
Reactie #1

boehdda

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
ik heb een update. net weer wat geprobeerd te branden en heb de verification eens aangezet. hij geeft na het branden aan dat het succesvol is verlopen. maar tijdens de verificatie geeft ie aan dat er errors zijn. weet iemand of ik hier iets mee kan doen?

de melding is:
read errors from sector ......... to ..............

augustus 10, 2008, 13:18:01 pm
Reactie #2

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hallo Boedha,

Met welke snelheid brand jij je dvd's?

augustus 11, 2008, 18:16:09 pm
Reactie #3

boehdda

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
heb meerdere snelheden geprobeerd. maakt geen verschil.

weer een update.
het kan toeval zijn, maar als ik van iemand anders een dvd copieer gaat het wel goed. maar vreemde is dat die persoon zelfde brandsoftware en schijfjes gebruikt.

gister ook weer een iso gebrand en die doet het ook (nog niet helemaal gecontroleerd)

augustus 11, 2008, 20:05:43 pm
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Probeer eens te branden op de langzaamste snelheid en laat je pc met rust tijdenss het branden. Kijken wat er dan gebeurt!

Snelrennen

Re: wisselend succes met dvd branden, hulp gevraagd
« Reactie #4 Gepost op: augustus 11, 2008, 20:05:43 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.