Auteur Topic: img omzetten naar wmv  (gelezen 20120 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 08, 2011, 18:10:13 pm
gelezen 20120 keer

typhoon

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Hallo,
Ik heb een .img bestand, een documentaire, omgezet naar wmv. Het orginele .img bestand speel ik af met de vlc-player.
De documentaire begint met een menu waarin ik deel 1 of deel 2 kan aanklikken, ik kan ook nog kiezen tussen engelse- en nederlandse dolby en ondertiteling aan of uit. Als ik bij audio nederlandse dolby aanklik krijg ik nederlands commentaar en anders engels commentaar met ondertiteling.
Maar na omzetting met avs videocoverter komt er geen menu meer in beeld en krijg ik alleen engels commentaar zonder ondertiteling. Mijn blu-ray speler speelt wel avchd en wmv af.
Hoe krijg ik dit goed?

april 08, 2011, 18:24:31 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Een .img bestand is toch gewoon een image bestand? Een image bestand is toch gewoon een exacte kopie van een cd of dvd weggeschreven naar een (image) bestand. Die kan je toch gewoon direct op een dvd branden of mounten.
Die hoef je toch niet om te zetten?

april 08, 2011, 19:01:50 pm
Reactie #2

typhoon

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Het is de bedoeling dat ik dit image bestand op dvd brand zodat ik deze kan afspelen op een blu-ray speler/home cinema set.
Dit bestand heb ik gedownload en staat dus op mijn harde schijf. Ik heb hem al gebrand met nero en ook met imageburn maar dan speelt mijn blu-ray speler hem niet af.

april 08, 2011, 20:29:36 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
De brand snelheid op de laagste stand zetten?

april 08, 2011, 20:33:31 pm
Reactie #4

typhoon

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Ga ik proberen.

Snelrennen

Re: img omzetten naar wmv
« Reactie #4 Gepost op: april 08, 2011, 20:33:31 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.