Auteur Topic: leek heeft vragen  (gelezen 18906 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

november 27, 2011, 09:05:03 am
gelezen 18906 keer

scrapmickey

  • *
  • Information Vrouw Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Hallo allemaal,

Sinds 2 dagen ben ik aan het downloaden van Spotnet en met muziek heb ik geen problemen.
Nu is mijn zoon helemaal gek op de Star Trek series en ik wilde voor hem Voyager downloaden.
Het downloaden was geen probleem maar dan....... Ik had van seizoen 5 disk 1 gedownload. Er staat DVD9 voor.
Hij wilde 'm op zijn laptop zien (geen dvd-r's in huis) dus ik dacht handig te zijn om het van mijn laptop naar de externe harde schijf te zetten. Daar is ruimte genoeg maar krijg een melding dat er niet genoeg ruimte is.
Vond nog een dvd-rw in de kast maar hier een melding dat hij het bestand niet kan overzetten.

Heb ik een programma nodig om de series naar een dvd-r te branden?
Wat voor dvd's kan ik het beste gebruiken om series te branden?
Gebruik ik de Divx of de dvd9 downloads?

Voor muziek gebruik ik de mp3 bestanden. Nog niet geprobeerd om dat op een cd te zetten. Gaat dat lukken met de MP3 bestanden?

Dank voor jullie geduld en hulp!
groet,
Mieke
Groet,
Mieke

november 27, 2011, 10:41:37 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Je kan dvd videobestanden gewoon direct met Nero, kijk maar even op http://www.snelrennen.nl/bestanden/
Om een dvd9 op een dvd5 schijfje te krijgen moet je deze verkleinen. Dit kun je redelijk eenvoudig en snel doen met het gouwe ouwe DvdShrink. http://www.snelrennen.nl/dvdshrink/

Als je gaat branden doe dat dan op de langzaamste snelheid en gebruik eerst eens rw schijfjes. Probeer maar eens wat, lukt het niet dan horen we het wel.

december 01, 2011, 15:46:33 pm
Reactie #2

scrapmickey

  • *
  • Information Vrouw Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Eerst op zoek naar Nero dus. Ik begrijp dat het een leuk programma is, ook om eigen filmpjes mee te bewerken. Dat is iets wat mijn dochter graag wil gaan doen.

Dank je, mocht ik er niet uitkomen dan hoor je het!

Groet,
Mieke

Snelrennen

Re: leek heeft vragen
« Reactie #2 Gepost op: december 01, 2011, 15:46:33 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.