Auteur Topic: Video-ts met convertdvd  (gelezen 26989 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

november 17, 2009, 21:41:50 pm
gelezen 26989 keer

dinolog

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Hallo mensen  ;)

Ik ben net bezig met het downloadgebeuren,het lukt behoorlijk met avi geen problemen maar video-ts af en toe missers.
Als ik bv een torrent brand van het divxteam heb ik goede ondertitels (zitten ingebakken).
Maar andere ts-files v. b.v.lionsteam is dit niet zo ik zie dat er wel ondertitels staan en als ik zo'n file afspeel met Vlc speler heb ik. ze in een mooi het orginele start menu en kan ik alles aanklikken,maar brand ik die dan heb ik (heb eenvoudig menu gekozen in Convert.t.d.) er wel netjes de chapters en settings en play,kies ik settings zie ik netjes de subs maar bij het aanklikken schiet de cursor door naar de "return" knop en de "play" knop.
Ook tijdens het afspelen kan ik op mijn afst.bed. subs kiezen,komt wel de diverse subs in beeld,boven in klein schermpje "dutch 1/1 (heb een philips
dvp 3040) "maar geen subs,rara. :o
Als ik de optie "zo veel mogelijk eigen files gebruiken" heeft dit ook geen effect
Mijn vraag is dus doe ik iets verkeerd?  :-\
Kan ik bv. met ImgBurn dit wel doen en het orginele menu (wat  ik in Vlc media-player zie) meebranden?  ???

B.v.d. en M.v.g D>log  8)
 

november 18, 2009, 04:42:49 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Als ik je goed begrijp heb je een avi bestand met ingebakken ondertitels en deze converteer je met convertxtodvd naar een dvd videoschijf en deze kun je gewoon zonder problemen afspelen?

En als je zoals in jouw geval met de lionsteam na het downloaden 2 mappen, AUDIO_TS en VIDEO_TS?
De audio map is leeg en de video map bevat een aantal bestanden (vob)?
Als dat zo is hoef je deze niet te converteren, het zijn al originele dvd videobestanden. Je kunt deze direct branden met Nero. http://www.snelrennen.nl/nero_dvd.php

november 18, 2009, 16:20:55 pm
Reactie #2

dinolog

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Heb je dan ook het orginele menu wat je ziet als je de torrent afspeeld met Vlc-player?
Ik ga het proberen moet ik even Nero ergens vandaan plukken ik heb het ooit eens gehad,en anders een torrent want het = niet gratis geloof ik?

Dank je wel greetz D>log

november 18, 2009, 16:32:42 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Als je inderdaad de mappen die ik eerder aangaf hebt dan heb je de originele dvd videobestanden incluis menu e.d.

Een trial versie van nero kun je downloaden op www.nero.com

Brand eerst eens een film op een dvd-rw op de langzaamste snelheid om e.e.a. te testen.

Succes ;D

Snelrennen

Re:Video-ts met convertdvd
« Reactie #3 Gepost op: november 18, 2009, 16:32:42 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.