Auteur Topic: 3d ondertiteling xstreamer prodigy  (gelezen 23533 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juni 30, 2013, 00:55:15 am
gelezen 23533 keer

Joesje

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag,ik wilde eens ruimte gaan besparen op mijn xstreamer prodigy door halfsbs films binnen te halen.
De meeste films komen met een srt file,opzich wel mooi maar naar mijn idee niet 3d.
Nu heb ik wat tooltjes geprobeert en kwam uit op 3dsubtitler en dat werkte opzich goed alleen nu komt het,op mijn pc zie ik gewoon zowel links als rechts de ondertiteling,maar zodra ik hem via de beamer wil kijken krijg ik met geen mogelijkheid een ondertiteling ondanks TSmuxing.
Ik zie de bestandjes wel staan als ik de subs wil aanvinken maar ze komen niet in beeld.
Als ik een srt heb gaat dit namelijk wel en die ligt hem wel mooi in de sbsmode onder de film,alleen is het alsof de ondertiteling niet 3d is.
Wat heb ik verkeerd gedaan en wat moet ik doen om dit te fixen?graag hoor ik van jullie.

Groetjes Joesje! :D

juni 30, 2013, 09:49:14 am
Reactie #1

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Doe het eens op de manier hoe het hier is beschreven http://www.snelrennen.nl/forum/index.php/topic,1868.0.html
Gebruik geen TSmuxing,maar mkvmerge GUI
Ik heb xstreamer sidewinder 3 en daar werk het.

veel succes

juni 30, 2013, 12:10:20 pm
Reactie #2

Joesje

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Doe het eens op de manier hoe het hier is beschreven http://www.snelrennen.nl/forum/index.php/topic,1868.0.html
Gebruik geen TSmuxing,maar mkvmerge GUI
Ik heb xstreamer sidewinder 3 en daar werk het.

veel succes

Hoi Joshua,ik heb gedaan wat je zei en mkvmergeGUI gebruikt en helaas weer hetzelfde wel te zien op vlc en mpc alleen niet op mijn xstreamer,heb je misschien nog een tip?want het lijkt me sterk dat het niet zou kunnen.
alvast bedankt.

juni 30, 2013, 12:14:04 pm
Reactie #3

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Ja ,hoofdstuk 4 van de handleiding. De ondertiteling er in branden. :)

juni 30, 2013, 12:23:40 pm
Reactie #4

Joesje

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
zover was ik niet ga es ff kijken,laat het zsm weten  ;D

juni 30, 2013, 13:51:06 pm
Reactie #5

Joesje

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Even nog een vraag aangezien ik hem net mkvmerg GUI al had gemaakt kon ik daar de vobsub selecteren alleen kan het zo zijn dat een film in dit geval Arthur Christmas er zo''n 6 uur over gaar doen?
Ik hoor het graag zodat ik kan beginnen.

juni 30, 2013, 16:24:16 pm
Reactie #6

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Joesje met TSmuxer is het al fout gegaan .Kan je de film oppakken zonder een bewerking van TSmuxer,misschien doet vobsub het dan ook wel .

juni 30, 2013, 22:29:33 pm
Reactie #7

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Sorry ik had het verkeerd gelezen ik dacht dat de film nu in eens 6 uur duurde.

Je zit nu bij handbrake .Het ligt aan je processor van je pc hoe lang het gaat duren.Dat kan 6 uur zijn.

juli 01, 2013, 12:18:31 pm
Reactie #8

Joesje

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Hoi Joshua,

Het is me toch gelukt om de het idx bestand mee te laten draaien in x streamer door bij subs simpelweg op browsen te drukken te selecteren en dan pikt hij hem keurig mee,zoals ik hem had geconventeerd.
Super bedankt voor je hulp!

greetzzzz

juli 01, 2013, 17:10:03 pm
Reactie #9

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Ik vond het al vreemd ,want we hebben nagenoeg de zelfde mediaplayer. ;D

Nu ben ik wel benieuwd hoe jij het resultaat vindt, er zijn mensen die de ondertiteling meer naar voren willen hebben.
Helaas is dat met wat ik nu weet nog niet mogelijk,maar ik ga er wel naar op zoek.

juli 02, 2013, 12:27:58 pm
Reactie #10

Joesje

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Ik vindt de ondertiteling ok,het hoeft er van mij niet zo'n eind uit,ik vindt het goed zo.
De letters niet te dik en te groot en je hebt fantastische subs,maar dat is mijn mening ;)

juli 13, 2013, 00:42:23 am
Reactie #11

Joesje

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Ik heb nog een vraag,ik had vanavond de film upside down zitten kijken met 3d ondertitel,alleen ik stoorde me aan het woordje CREME, hij zet het teken op de e zo raar?heb ik iets met de instellingen gedaan? :-*

juli 13, 2013, 03:58:41 am
Reactie #12

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
In character table van 3Dsubtitler heb ik 'West Europees (1252) staan.Met die instelling heb ik nog geen problemen gehad.

Hoe is dat woord in je srt? Met subtitle edit kan je de srt zonder fouten veranderen in  ansi.
Zie het laatste hoofdstuk in  http://www.snelrennen.nl/forum/index.php/topic,1711.0.html

juli 13, 2013, 10:55:22 am
Reactie #13

Joesje

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Aaah ik ben erachter de mijne stond op centraal europees,nu komt het vast goed  ;)

Snelrennen

Re: 3d ondertiteling xstreamer prodigy
« Reactie #13 Gepost op: juli 13, 2013, 10:55:22 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.