Auteur Topic: DVD Flick  (gelezen 42419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

januari 11, 2018, 17:34:50 pm
gelezen 42419 keer

Bernard

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 10
Ik gebruik "Dvd Flick" maar pas. Het lukt me goed, maar heb 1 probleempje. De oorspronkelijke video is met de Nederlandse taal ingebakken. Als ik die video heb geconverteerd en ik laat hem afspelen, dan heb ik die ondertitel niet. Kan iemand mij raad geven aub?
Dank bij voorbaat.

januari 12, 2018, 10:49:53 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Wat voor bestand is het en naar welk format wil je converteren?

januari 13, 2018, 10:55:46 am
Reactie #2

Bernard

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 10
Ik ga naar Youtube en vind de film op de site https://youtu.be/66SBdHmaQ0Y mooi. Dus download ik hem met "free you tube downloader. Dus staat hij op de HD. Ik kan hem nu heel goed bekijken met de ondertiteling.
Ik converteer hem nu met DVD Flick en ik bekijk hem dan; dan stel ik vast dat ik geen ondertitel heb.

januari 13, 2018, 10:56:53 am
Reactie #3

Bernard

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 10
Wat voor bestand is het en naar welk format wil je converteren?
Ik ga naar Youtube en vind de film op de site https://youtu.be/66SBdHmaQ0Y mooi. Dus download ik hem met "free you tube downloader. Dus staat hij op de HD. Ik kan hem nu heel goed bekijken met de ondertiteling.
Ik converteer hem nu met DVD Flick en ik bekijk hem dan; dan stel ik vast dat ik geen ondertitel heb.

januari 13, 2018, 12:11:11 pm
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik vind het nogal omslachtig allemaal hoor, kan toch allemaal veel makkelijker.

Maar goed, ga even testen om te zien wat je bedoelt, kom er later op terug.

januari 13, 2018, 13:34:41 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Film gedownload, opgeslagen als MP4 maar er zit geen ondertitel bestand bij en ook geen ondertitels ingebakken. Dan zul je ze ook niet terug zien als je gaat branden!

januari 13, 2018, 16:20:25 pm
Reactie #6

Bernard

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 10
Film gedownload, opgeslagen als MP4 maar er zit geen ondertitel bestand bij en ook geen ondertitels ingebakken. Dan zul je ze ook niet terug zien als je gaat branden!
Dit begrijp ik dan niet. Als ik naar die film kijk, dan lees ik de tekst onderaan.

januari 13, 2018, 18:21:49 pm
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Wat voor een bestand heb je dan gedownload?

januari 13, 2018, 18:35:41 pm
Reactie #8

Bernard

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 10
Wat voor een bestand heb je dan gedownload?
Ik heb het gedownload naar MP4.

januari 13, 2018, 18:48:12 pm
Reactie #9

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik ook, maar er zitten geen ondertitels in!

januari 13, 2018, 18:59:56 pm
Reactie #10

Bernard

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 10
Ik ook, maar er zitten geen ondertitels in!
Ga ik naar deze link https://youtu.be/66SBdHmaQ0Y en ik speel die film af, dan heb ik Nederlandse ondertitel.

januari 13, 2018, 19:22:14 pm
Reactie #11

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ja dat weet ik, dat heb ik gezien. Maar die ondertiteling zit niet ingebakken en als je de film download heb je dus geen ondertiteling. Dan moet je daar eerst naar op zoek. Gevonden op https://www.podnapisi.net/en/subtitles/nl-bone-dry-2007/D8I5
Dan moet je dat .srt bestand exact dezelfde naam geven als de film en dan kun je afspelen met ondertitels.

Waarom download je dan niet gewoon de dvd van usenet bijvoorbeeld, dit is zoveel extra werk!

januari 13, 2018, 19:26:51 pm
Reactie #12

Bernard

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 10
Ja dat weet ik, dat heb ik gezien. Maar die ondertiteling zit niet ingebakken en als je de film download heb je dus geen ondertiteling. Dan moet je daar eerst naar op zoek. Gevonden op https://www.podnapisi.net/en/subtitles/nl-bone-dry-2007/D8I5
Dan moet je dat .srt bestand exact dezelfde naam geven als de film en dan kun je afspelen met ondertitels.

Waarom download je dan niet gewoon de dvd van usenet bijvoorbeeld, dit is zoveel extra werk!
Nochtans, als ik die film heb gedownload en ik bekijk hem op de pc, dan zie ik de ondertiteling hoor.

januari 13, 2018, 19:36:21 pm
Reactie #13

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
En ik niet, vandaar mijn uitleg hoe je dat op zou kunnen lossen als je dat zou willen.

Goed jij hebt dus een film met ondertiteling, als je hem brand op dvd met dvdflick heb je geen ondertitels meer zeg je. Even uit mijn hoofd, vraagt dvdflick ook niet om een los ondertitel bestand?

januari 13, 2018, 19:43:22 pm
Reactie #14

Bernard

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 10
En ik niet, vandaar mijn uitleg hoe je dat op zou kunnen lossen als je dat zou willen.

Goed jij hebt dus een film met ondertiteling, als je hem brand op dvd met dvdflick heb je geen ondertitels meer zeg je. Even uit mijn hoofd, vraagt dvdflick ook niet om een los ondertitel bestand?
Ik zie wel op die film van YouTbe rechtsonder 4 knopjes, waaronder ook eentje met de melding "ondertiteling", met een rood streepje eronder. Als ik daar op klik heb ik ofwel ondertiteling ofwel geen. Dat zal waarschijnlijk de reden zijn.

Snelrennen

Re: DVD Flick
« Reactie #14 Gepost op: januari 13, 2018, 19:43:22 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.