Video en audio bewerken > Converteer problemen

Problemen met 3D Blu-ray naar 3D MKV half sbs. met ondertiteling.

(1/7) > >>

catharina:
Deze topic helemaal gevolgd en uiteindelijk het resultaat op een usb stick gezet om af te spelen via de Samsung 3d mediaspelers. De ondertitels heb ik er vast ingebrand. Bij het afspelen is de ondertiteling gesplits in een deel links en een deel rechts. Heb ik iets verkeerd gedaan?
N

Joshua1964:
Loop de handleiding nog eens goed door ,want je zit vrij goed .

Heb je ook twee beelden naast elkaar,en een 3D tv.?Die 3d tv moet je op side by side zetten.

catharina:
Allereerst een schitterende beschrijving van dit onderwerp. Ik ondervind alleen een probleem in subtitler, ik heb het lettertype kleiner gemaakt Tahoma 24, staat op white op save gedrukt en in de check staat alles goed. Na het muxen krijg ik alleen blauwe ondertitels. Hoe kan ik dit veranderen?

catharina:
Overigens nog bedankt voor het antwoord op de vorige vraag. Opnieuw gemaakt. op usb stick gezet, deze keer ingeplugd op 3d tv en het resultaat was geweldig. Ik vond alleen het font wat groot en heb het veranderd in 24 punts voor mijn volgende film.
Vandaar mijn vraag over de blauwe letters.

Joshua1964:
Ik heb ook wel is wisselend blauwe en witte letters gehad,maar door alles opnieuw te doen was het in orde .Het zit wel in 3Dsubtitler inderdaad,maar waardoor is voor mij ook nog een vraag.Het gebruikt wel Java.Kan je het niet op je pc testen voordat je verder gaat na 3Dsubtitler.De bewerking is op zich heel kort in tijd.

Edit:
Misschien heb ik het gevonden.Doe eerst de instelling ,en slaat de instelling op (save settings).
Sluit 3Dsubtitler af,en opnieuw op.
Probeer dan de bewerking nog eens .

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie