Auteur Topic: Super is niet super meer!!!!  (gelezen 16242 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

december 03, 2014, 13:25:14 pm
gelezen 16242 keer

Bond

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Hallo beste lezers en gebruikers van snelrennen.nl.
Ik vind het een supersite, want ik ben al goed geholpen met mijn NAS vanaf deze site.
Maar goed ik heb vandaag geprobeerd om vanuit de downloads het zgn. Super programma even te installeren.
Nou ik kreeg me toch een hoop shit over me heen zeg. Mijn ESET Virus scanner kon het maar net allemaal aan.
Allereerst moet je de internetverbinding aan en open laten staan met installeren wat ik al heel vreemd vond.
Hierna heb ik alle voorstellen die het programma mij deed lekker uitgevinkt offcorse.
Maar het duurde en duurde maar dat ik een 2de install had gegeven en dit was dus niet goed. Na 5 minuten had ik er een hoop shit opstaan wat ik helemaal niet wil. In de vorm van een Sidebar om google, en twitter en facebook en al die andere rotzooi te starten.
Dat wil ik niet, ik wil alleen het videoconverter programma wat super heet.
Nou ik heb hierna alles weer verwijderd en op zoek gegaan naar een andere converter die wel normaal installeerd en goed of zelfs beter bevalt dan deze zgn, SUPER. Ik vond het super rotzooi.
Dus ik hoop dat de moderaters even gaan checken of dit klopt en anders graag een andere converter aan gaan bevelen. zoals bv.Hamster Free video converter of Format Factory.
Nou ik heb hierbij mijn zegje gedaan en ik hoop dat jullie mij serieus nemen.
Met vriendelijke groeten;
James

december 03, 2014, 17:05:13 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hallo James,

Dank voor het melden. We gaan testen met deze versie want we willen niet dat er een hoop narigheid met een programma mee komt.
We komen hier later in dit topic even op terug!

december 05, 2014, 22:18:13 pm
Reactie #2

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Hallo beste lezers en gebruikers van snelrennen.nl.
Ik vind het een supersite, want ik ben al goed geholpen met mijn NAS vanaf deze site.
Maar goed ik heb vandaag geprobeerd om vanuit de downloads het zgn. Super programma even te installeren.
Nou ik kreeg me toch een hoop shit over me heen zeg. Mijn ESET Virus scanner kon het maar net allemaal aan.
Allereerst moet je de internetverbinding aan en open laten staan met installeren wat ik al heel vreemd vond.
Hierna heb ik alle voorstellen die het programma mij deed lekker uitgevinkt offcorse.
Maar het duurde en duurde maar dat ik een 2de install had gegeven en dit was dus niet goed. Na 5 minuten had ik er een hoop shit opstaan wat ik helemaal niet wil. In de vorm van een Sidebar om google, en twitter en facebook en al die andere rotzooi te starten.
Dat wil ik niet, ik wil alleen het videoconverter programma wat super heet.
Nou ik heb hierna alles weer verwijderd en op zoek gegaan naar een andere converter die wel normaal installeerd en goed of zelfs beter bevalt dan deze zgn, SUPER. Ik vond het super rotzooi.
Dus ik hoop dat de moderaters even gaan checken of dit klopt en anders graag een andere converter aan gaan bevelen. zoals bv.Hamster Free video converter of Format Factory.
Nou ik heb hierbij mijn zegje gedaan en ik hoop dat jullie mij serieus nemen.
Met vriendelijke groeten;
James


In veel freeware kom je tijdens de installatie offers tegen die je moet omzeilen(troep).
Ik raad je aan Unchecky te installeren ,want die blokt alle offers die vaak in freeware zitten http://www.snelrennen.nl/unchecky/#.VIIhOnvCdBI
Na op de goede manier superconverter geinstalleerd te hebben werkt alles naar behoren.

september 23, 2015, 11:55:18 am
Reactie #3

SHREDDERGRAD

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1

september 23, 2015, 12:37:40 pm
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen

Snelrennen

Re: Super is niet super meer!!!!
« Reactie #4 Gepost op: september 23, 2015, 12:37:40 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.