Auteur Topic: Couchpotato werkt niet  (gelezen 16565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart 04, 2016, 13:19:39 pm
gelezen 16565 keer

yaris

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Ik ben sinds eergisteren bezig om mijn nas te voorzien van couchpotato etc. Ik heb nog nooit eerder een nas gehad dus alles is nieuw voor me. Couchpotato kan ik op de nas zetten en alle instellingen heb ik ingevuld zoals in de couchpotato uitleg van snelrennen. Hij stuurt de downloads alleen niet door naar nzbget. Alle connecties die ik gemaakt heb werken. Ik heb couchpotato nu 5x verwijderd en er opnieuw opgezet maar blijf het probleem houden dat hij niet wilt doorsturen naar nzbget. Ook is er het probleem dat couchpotato na dat ik het programma gesloten heb en hem opnieuw wil openen deze dat vervolgens niet meer doet. hij blijft alleen maar laden. Ik wilde in eerste instantie nzbmega gebruiken maar die staat niet in mijn package center dus heb ik er voor gekozen om spotweb te gebruiken. deze download wel via nzbget. Wie kan mij helpen. Ben een beginner dus computertaal is mij niet helemaal duidelijk

Alvast bedankt iris

maart 04, 2016, 14:00:39 pm
Reactie #1

yaris

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Dit is de error die ik in de log vind van vandaag


hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in TheMovieDb: http://api.themoviedb.org/3/configuration?api_key=xxx
03-03 22:19:16 ERROR[ couchpotato.core.event] Error in event "app.load", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/event.py", line 15, in runHandler return handler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/clientscript.py", line 108, in minify File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/clientscript.py", line 118, in _minify IOError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/media/movie/suggestion/static/suggest.js' encoding=UTF-8 debug=False args=['--daemon', '--pid_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', '--config_file', '/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf'] app_dir=/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer data_dir=/usr/local/couchpotatoserver/var desktop=None options=Namespace(config_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/settings.conf', console_log=False, daemon=True, data_dir=None, debug=False, pid_file='/usr/local/couchpotatoserver/var/couchpotatoserver.pid', quiet=False)
03-04 13:48:56 ERROR[tato.core.plugins.quality] Filling in new qualities

maart 04, 2016, 16:47:45 pm
Reactie #2

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Je zegt dat CouchPotato niets doorstuurt naar NZBGet. Wordt er wel wat gevonden? Ik denk dat dit het probleem meer is.

maart 06, 2016, 16:45:45 pm
Reactie #3

yaris

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Inmiddels op aanraden van onze icter onze synology ingeruild voor een minix neo x7. Topic niet meer van toepassing.
Bedankt voor je hulp. Overigens vond couchpotato wel de films

Snelrennen

Re: Couchpotato werkt niet
« Reactie #3 Gepost op: maart 06, 2016, 16:45:45 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.