Auteur Topic: Downloaden met Couchpotato en NZBGet  (gelezen 12161 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

september 05, 2014, 00:22:46 am
gelezen 12161 keer

banziger

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Hallo allemaal,

vandaag mijn DS214 play ontvangen en ben er al de hele dag mee in de weer maar het lukt me gewoon niet om het downloaden met de nieuwsgroepen aan de gang te krijgen. ik heb de handleidingen gevolgd die hier mooi op de site staan maar het heeft nog geen effect. Als i een film zoek in Couchpotato krijg ik telens het volgende in NZBGet te staan: Request received on port 6789 from 127.0.0.1, but username or password invalid (nzbget:tegbzn678)

kan iemand mij wellicht met een oplossing helpen? Ik ben helemaal nieuw op dit gebied.
Alvast bedankt!

september 05, 2014, 05:53:51 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik ga er van uit dat je wel geprobeerd om gewoon een NZB bestand door NZBGet te laten downloaden en dat dit gewoon dus werkt.

Controleer je instellingen in CouchPotato, tabblad downloader. Even de test knop gebruiken, kan je verbinden?  Dan in het log naar foutmeldingen zoeken.

september 05, 2014, 20:38:38 pm
Reactie #2

banziger

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Dank voor je bericht. Omdat er maar niet uitkwam heb i alles verwijder en wilde ik opnieuw beginnen. echter loop ik wederom tegen een probleem aan. Bij het installeren van Spotweb krijg i dit bericht: mysql user spotweb already exists Nu heb ik via phpmyadmin al geprobeerd alles van spotweb te verwijderen maar ik krijg toch steeds hetzelfde bericht als ik de package wil installeren. moet i iets opnieuw opstarten of verwijden?

EDIT: Gelukt! ik heb eindelijk de knop database gevonden en deze verwijderd, nu installeerde hij weer prima

Snelrennen

Re: Downloaden met Couchpotato en NZBGet
« Reactie #2 Gepost op: september 05, 2014, 20:38:38 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.