Synology NAS > CouchPotato

Foutmelding bij het downloaden van een film via CouchPotato

(1/6) > >>

The Raptor:
Ik probeer via CouchPotato de film Children of the Corn the downloaden. Ik maak als search provider gebruik van Spotweb en NZB Planet. Als ik in de log kijk zie ik dat het downloaden niet lukt. Ik krijg veel foutmeldingen. Zie bijlage. Tevens valt mij op dat CouchPotato niet zoekt via NZB Planet. Terwijl ik dat wel ingesteld heb.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

The Raptor:
De screenshot is niet helder. Deze moest ik inkorten omdat het forum 192 KB aan bestandsgrootte aankan. Dit is de foutmelding die ik krijg: [edia._base.providers.base] Invalid XML returned, check "http://192.168.2.8/spotweb/api?imdbid=0279730&apikey=xxx&t=movie&extended=1&cat=2000" manually for issues

snelrennen:
Heb je in Spotweb nog een andere gebruiker aangemaakt of gebruik je de admin api? Als dat laatste zo is, maak eens een andere gebruiker aan.

The Raptor:
Ja ik heb in Spotweb een andere gebruiker aangemaakt. Dat heb ik gedaan tijdens de installatie wizard.

snelrennen:
Ga er dus vanuit dat je niet de api key van de admin gebruikt in CouchPoatato.

Maak eens in CouchPotato een nieuw "Quality Profiles" aan waarbij je bijvoorbeeld alleen DVD-Rip aanvinkt. Probeer daar eens mee te zoeken.

(PS) Welke browser gebruik je?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie