Auteur Topic: Foutmelding bij het downloaden van een film via CouchPotato  (gelezen 29434 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

augustus 27, 2017, 10:22:15 am
Reactie #15

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Best typisch, loop nu tegen exact hetzelfde probleem aan.  >:( >:( >:(

augustus 27, 2017, 13:33:47 pm
Reactie #16

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Probleem opgelost. Nieuwe gebruiker aangemaakt in spotweb, wees zeker dat deze aan de volgende groep is toegevoegd. Authenticated users.
Paar keer een nieuwe api key laten genereren. Api key in CouchPotato plakken. Hier NAS opnieuw opgestart, weet niet of het noodzakelijk is. Foutmelding niet voor altijd verdwenen maar downloads worden gevonden en doorgestuurd.

augustus 27, 2017, 17:08:41 pm
Reactie #17

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik kan nergens in Spotweb vinden hoe ik een gebruiker lid kan maken van de groep authenticated users?

augustus 27, 2017, 19:02:19 pm
Reactie #18

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik ben nu wel een stap verder. De gebruiker die ik heb aangemaakt is lid van de groep administrators en authenticated users. Ik heb mijn NAS opnieuw gestart. Hij vindt wel films via Spotweb maar stuurt deze niet door naar SAB. Zie bijlage voor log.

augustus 27, 2017, 19:03:23 pm
Reactie #19

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
De bijlage heb ik enorm moeten verkleinen. Dit omdat het forum 128 KB per foto aankan. Ik weet niet anders hoe ik de bijlage duidelijk kan uploaden op het forum.

augustus 27, 2017, 19:32:40 pm
Reactie #20

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ja die foto kan je dus helemaal niets mee. Probeer eens niet de afbeelding te verkleinen maar de grootte. Neem Riot voor het gemak.

Wat betreft het zoeken en doorsturen van NZB's. Probeer even de film "Dode Hoek". Heb ik net om wat te testen ook gedaan!

augustus 27, 2017, 19:53:22 pm
Reactie #21

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
1.Het is gelukt om de bijlage met Riot te compressen. Zie bijlage. Ik probeer de film First Kill te downloaden.
2.De film dode hoek werkt. Deze word keurig zoals het hoort doorgestuurd naar SAB. Maar waarom de rest van de films niet. Dat moeten we nu uitzoeken.

augustus 27, 2017, 20:32:36 pm
Reactie #22

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dat staat in de laatste regel van het log. In jouw geval zijn er 14 resultaten. Ga naar de film in het dasboard, selecteer deze en in het overzicht van de film kun je uit een aantal te downloaden releases kiezen.

Probleem opgelost, alles werkend toch?

augustus 27, 2017, 21:46:44 pm
Reactie #23

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
ja dat werkt. De stap dat ik moet selecteren welke gevonden film er gedownload moet worden heb ik nog niet hoeven doen.

Alleen het volgende probleem is dat ik in SAB handmatig moet selecteren dat het in /movies opgeslagen wordt. Dit terwijl ik dat wel in SAB goed ingesteld heb.

augustus 27, 2017, 22:29:00 pm
Reactie #24

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Waarom laat je het hele "post processing" inclusief het renamen niet gewoon over aan CouchPotato?

En zelfs dan blijft er wel eens eentje tussen zitten die niet word verplaatst. Dan doen we die toch gewoon even handmatig!

augustus 27, 2017, 22:31:08 pm
Reactie #25

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
De schermafdruk die je ziet is van CouchPotato :)
Het heeft wel gewerkt inclusief Plex Notificatie. Als ik een download start zie ik in SAB de locatie op standaard staan.

augustus 28, 2017, 06:26:50 am
Reactie #26

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Had niet eens naar die afbeelding gekeken  ;) omdat jij al zei dat je SAB wel goed hebt ingesteld. Maar als je dit zo af en toe een keer hebt is het toch geen probleem? Je weet dan al van het bestaan van de film af omdat je hem ook al min of meer handmatig moet toevoegen!

augustus 28, 2017, 19:42:20 pm
Reactie #27

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Het was bij elke film zo maar het is opgelost. Ik heb CouchPotato herstart via de instellingen. Het hernoemen werkt weer. Hier kan een slotje op.

Ik ga nu met SickRage en HeadPhones spelen. Mocht het niet lukken zie je mij terug in een nieuw topic :)

Bedankt voor je moeite.

augustus 28, 2017, 21:31:10 pm
Reactie #28

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Headphones word aan gewerkt. Zit nog een vervelend dingetje in, of juist niet in. Dat is het probleem.

Deze doen we dicht!

Snelrennen

Re: Foutmelding bij het downloaden van een film via CouchPotato
« Reactie #28 Gepost op: augustus 28, 2017, 21:31:10 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.