Auteur Topic: Vind RuudBurger Couchpotato versie niet.  (gelezen 13494 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

december 24, 2015, 12:13:22 pm
gelezen 13494 keer

thierry

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Hallo,
ALLES van in het begin geinstalleerd en gedaan zoals het in de handleidingen staat, maar de RuudBurger CoachPotato versie zoals deze verschijnt in jullie handleiding staat er bij mij niet tussen.
Idem wat betreft Sickbeard.  Het is wel een "Sickbeard Custom"  maar er is geen mogelijkheid om het vinden van ondertitels in te stellen.

de extra door mezelf geinstalleerde Package Sources zijn:
- Synocommunity     http://packages.synocommunity.com
- Martijn de Vries     http://packages.mdevries.org/
- Synology-Forum.de   http://www.cphub.net

Ik heb zonder problemen alle andere packages uit de community succesvol kunnen installeren en instellen tot hiertoe, alleen deze laatste zijn onvindbaar.
Wat gaat er mis?  Wat moet ik doen.

Let wel op met wat je me terugstuurt:  Ik begrijp helemaal niets van wat ik hier allemaal heb geïnstalleerd. Ik weet alleen dat tot hiertoe alles wel netjes gelukt is...  :)

Synology DS1515+ & DSM 5.2

Alvast dank.

Thierry

december 24, 2015, 12:25:40 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hallo Thierry,

We houden de oplossing simpel, installeer gewoon de versie die je ziet staan. Niet de custom maar de gewone versie.

december 24, 2015, 13:00:49 pm
Reactie #2

thierry

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Hoi,  dank voor reactie.

OK, was ik ook beginnen doen, maar aangezien ik amper of niet begrijp wat ik aan het doen ben, ben ik natuurlijk helemaal verloren wanneer ik in mijn scherm niet zie wat op jullie schermafbeeldingen te zien staan.

Couchpotato:
- de Advanced Tab met API key e.d. zie ik nergens staan en dat lijkt me wel belangrijk.  (ik heb zowel de Couchpotato als de Couchpotato Custom geprobeerd)  Of is er een andere manier dan?

Sickbeard:
- Hoe moet ik dan verder?  Zonder ondertitels? :-(    Of is er een andere manier dan?

Sorry als dit lastige vragen zijn, hoopte dit gewoon aan de praat te krijgen zoals het moet.
Bedankt alvast.

Thierry


december 24, 2015, 13:19:23 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
We zijn ondertussen weer een paar versies verder van CouchPotato. We zijn bezig met het updaten van de handleiding.
Voor advanced mode zie de afbeelding.

Wat betreft SickBeard, vergeet deze en installeer of SickRage of Sonarr.

december 24, 2015, 14:08:57 pm
Reactie #4

thierry

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
er moet dan iets mis zijn met de twee versie van couchpotato die momenteel beschikbaar zijn.  Dit (zie bijlage) is immers wat ik te zien krijg.
Geen menubalk links, geen logo couchpotato, niks....   ik zie ook helemaal niet wat er staat op de schermafbeelding die u me net stuurde.

december 24, 2015, 14:50:50 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ga er niet vanuit dat je CouchPotato van buiten je netwerk gaat bedienen dus een gebruikersnaam en wachtwoord heb je niet nodig.
Gewoon verder gaan zonder hier iets in te vullen dus.

Snelrennen

Re: Vind RuudBurger Couchpotato versie niet.
« Reactie #5 Gepost op: december 24, 2015, 14:50:50 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.