Auteur Topic: sfv bestand uitpakken?  (gelezen 23459 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 02, 2012, 12:55:29 pm
gelezen 23459 keer

zil

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
hallo,
ik heb nu al meerdere keren via spotnet game of thrones met de volgende bestands naam gedownload.
Game Of Thrones Seizoen 01 DVD 05 MULTiSUBS PAL DVDR-TV2LAX9 met RETAIL NL subs
ik krijg hem alleen niet afgespeeld op me acryan hd2 playon. heb hier nog nooit problemen mee gehad met geen enkele film.
weet misschien hier iemand hoe ik het kan verhelpen? heb er winrar op zitten en nou hebnik iets gelezen over het uit pakken van sfv bestanden? maar waar ik naar toe werd verwezen moest betaald worden en ik wil er ook niet zomaar van alles opzetten.

dankjewel alvast voor de hulp
zil

april 02, 2012, 15:21:46 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hebben de .sfv bestanden ook nummers? Zo ja, gewoon 001 openen met WinRar. Kun je ze gewoon uitpakken.

april 02, 2012, 19:15:16 pm
Reactie #2

zil

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
nope geen nummer, hij zegt dat hij het juiste bestand er bij moet zoeken op het net. als ik dat doe dan kom ik bij een sfv uitpak prog. ik heb het geprobeerd met winrar uit te pakken en nu krijg ik een error dat hij bestand beschadigt is of onbekend formaat heeft, hij geeft 3 kb aan. Heb het bij 1 download gedaan en hij heeft het bij alle 5 de downloads het winrar teken staan nu. Snap er echt de... van.

zil

april 03, 2012, 05:37:51 am
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Als ze ook maar 3kb groot zijn heb je er niets aan en kun je er ook niets mee, gewoon weggooien en opnieuw zoeken.

april 04, 2012, 08:04:39 am
Reactie #4

zil

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
grr wat een ellende!
nog tips over hoe ik dat invervolg kan zien? of heb je dan gewoon pech?
bij de reakties die geplaats zijn staat er nergens iets tussen dat mensen er last van hebben. Nu wel overgens :D

april 08, 2012, 23:43:20 pm
Reactie #5

26626897

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 93
Het sfv bestand is een controle bestand en kan geopend worden door Quickpar.
Voor een eventuele reparatie zijn par2 bestanden nodig.
Als er voldoende herstelblokken zijn kan Quickpar de bestanden repareren.

Extra herstelblokken kunnen eventueel gevonden worden door het zoeken op de bestandsnaam van de beschadigde bestanden zonder extentie via binsearch, nzbindex, mysterbin of nzbclub.

Selecteer de par2 bestanden als deze bij de zoekresultaten staan en maak een nzb.
Deze nzb kan daarna geïmporteerd worden in Spotnet of geopend worden met een andere newsreader zoals Newsleecher, binreader, NNTPGrab enz.

Deze problemen kunnen voorkomen worden door in Spotnet te kiezen voor:
Bewerken, Downloadknop, NZB opslaan  --> De NZB word opgeslagen en kan in een ander programma geopend worden.

Andere mogelijkheden:
Downloaden --> De NZB word geopend door SABnzbd die bij Spotnet zit.
NZB openen --> De NZB word geopend door het programma dat ingesteld staat voor NZB's (bijv. Newsleecher).

Er kan ook gekozen worden om SpotLite te gebruiken. Voordat de nzb gemaakt word is zichtbaar of er par2 bestanden zijn.
Let dan ook op de nieuwsgroep, aantal bestanden, grootte en leeftijd.

Snelrennen

Re: sfv bestand uitpakken?
« Reactie #5 Gepost op: april 08, 2012, 23:43:20 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.