Auteur Topic: Tablet/Android apps-apk's  (gelezen 29073 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

december 09, 2013, 13:50:01 pm
gelezen 29073 keer

Dunc

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Hallo,
Recent is gebleken dat in 47% van onze huishoudens gebruik wordt gemaakt van een Tablet. Nu zit de Appstore natuurlijk al vol met alle zin- en onzin apk's.
Maar er zijn natuurlijk genoeg dingen die je daar niet kan aantreffen.

Ik zoek bv. de PCstream.apk variant, die ik in combi met Sopcast (reeds in werking) zou kunnen installeren tbv Eredivisie-live. Op de laptop werkt ie perfect met enkel een overzicht van de Nederlandse competiel
Is het inmiddels geen idee om een aparte rubriek in het forum in het leven te roepen voor dit platform?

december 09, 2013, 18:04:41 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi Dunc,

Ik vind het een goed idee en zal dat binnenkort even een eigen plekje geven. Dan moeten er natuurlijk ook handleidingen e.d. voor komen. Heb je toevallig zelf daar iets van in huis, hetzij gedownload of zelf gemaakt?

december 09, 2013, 18:14:19 pm
Reactie #2

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Het zou inderdaad fijn zijn als iemand de kennis heeft.Die mag van mij meteen moderator worden. ;D

december 12, 2013, 14:08:59 pm
Reactie #3

Dunc

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Hoi Dunc,

Ik vind het een goed idee en zal dat binnenkort even een eigen plekje geven. Dan moeten er natuurlijk ook handleidingen e.d. voor komen. Heb je toevallig zelf daar iets van in huis, hetzij gedownload of zelf gemaakt?

Neen, helaas heb ik die kennis niet in huis. Tevens beschik ik niet over enige handleidingen. Het viel mij alleen op dat, op welke fora dan ook, specifieke apk's niet zijn te ontdekken.. Ik weet wél dat enkelen reeds gewag hebben gemaakt dat zij EredivisieLive op de Tablet kunnen bekijken o.a. met behulp van Sopcast. Maar hoe, hebben zij niet toegelicht.

december 12, 2013, 21:15:26 pm
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
We gaan eens kijken wat we ermee kunnen doen, ik kom er op terug.

december 19, 2013, 15:44:47 pm
Reactie #5

Dunc

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Hoi Dunc,

Ik vind het een goed idee en zal dat binnenkort even een eigen plekje geven. Dan moeten er natuurlijk ook handleidingen e.d. voor komen. Heb je toevallig zelf daar iets van in huis, hetzij gedownload of zelf gemaakt?

PCstream.apk kan je vinden op http://www.appsgeyser.com/getwidget/pcstream/ (android dus ook tablet}
Aangeraden wordt, omdat tablet niet altijd media player ondersteunt, de VLC-player te downloaden en deze bij install van pcstream als standaardviewer te koppelen.
Sopcast.apk valt makkelijk te vinden via google ofzo. Via deze app, kan behalve sport ook allerlei andere uitzendingen worden bekeken.
De meeste info heb ik toch wel vergaard via janlul.com . Hier ook een verwijzing naar met name de Android variant.
Maar na aanklikken van PCstream op mijn tablet, kom ik auto op janlul.com . In het scherm krijg ik vervolgens een overzicht van de Nederlandse wedstrijden o.a. , maar ik heb er nog geen een kunnen bekijken. daarom bij deze via het forum svp support.

december 26, 2013, 00:19:07 am
Reactie #6

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.

december 30, 2013, 08:21:47 am
Reactie #7

Dunc

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Hoi Dunc,

Ik vind het een goed idee en zal dat binnenkort even een eigen plekje geven. Dan moeten er natuurlijk ook handleidingen e.d. voor komen. Heb je toevallig zelf daar iets van in huis, hetzij gedownload of zelf gemaakt?

PCstream.apk kan je vinden op http://www.appsgeyser.com/getwidget/pcstream/ (android dus ook tablet}
Aangeraden wordt, omdat tablet niet altijd media player ondersteunt, de VLC-player te downloaden en deze bij install van pcstream als standaardviewer te koppelen.
Sopcast.apk valt makkelijk te vinden via google ofzo. Via deze app, kan behalve sport ook allerlei andere uitzendingen worden bekeken.
De meeste info heb ik toch wel vergaard via janlul.com . Hier ook een verwijzing naar met name de Android variant.
Maar na aanklikken van PCstream op mijn tablet, kom ik auto op janlul.com . In het scherm krijg ik vervolgens een overzicht van de Nederlandse wedstrijden o.a. , maar ik heb er nog geen een kunnen bekijken. daarom bij deze via het forum svp support.

Ik heb uitgevonden dat (na het opstarten van PCStream) wanneer je via janlul.com klikt op Androidstreams, je op een volgend scherm komt. Hier kies je de gewenste wedstrijd via "Programma's".
 Gisteren bv Arsenal live. Respectievelijk gegaan naar Janlul.veetle. Er wordt geen wedstrijd weergegeven in het beeldkader, maar toen drukte ik op "weergave via Ipod/Iphone" ...wat onder het zwarte beeldkader staat in het klein, en ik kreeg vervolgens de wedstrijd duidelijk in beeld en geluid. Het maakte dus niet uit of je Android of IOS draait op je tablet! Ik hoop dat hij het ook doet met de reguliere wedstrijden van de Eredivisie volgend jaar.. Ik hoor ook graag jullie bevindingen.

Snelrennen

Re: Tablet/Android apps-apk's
« Reactie #7 Gepost op: december 30, 2013, 08:21:47 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.