Auteur Topic: Downloaden  (gelezen 22418 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 12, 2012, 09:38:44 am
gelezen 22418 keer

Steiner

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Circa anderhalf jaar gebruikte ik btjunkie om films te downloaden,heb het ook nooit anders gedaan en weet ook niet beter.
Nu is deze gesloten en probeerde ik het o.a via Piratebay en isohunt.Bij btjunkie werd de film meteen gedownload wanneer je op openen klikte,bij deze twee gebeurt er helemaal niets.Druk ik vervolgens op:if your download doesn't start,click here dan krijg ik een melding van de Gebruikersaccountbeheer:wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen.

Kan iemand me a.u.b hierover iets meer vertellen:o.a:waarom krijg ik nu deze melding,kan ik gewoon op ja drukken,waarom begint de download niet meteen zoals bij btjunkie???

februari 12, 2012, 10:31:14 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik weet niet welk programma je gebruikt om torrents te downloaden maar als je bijvoorbeeld even in de utorrent handleiding kijkt kun je zien hoe dat daar in zijn werk gaat. http://www.snelrennen.nl/utorrent/downloaden.php
als je nog vragen hebt lezen we het wel.

februari 12, 2012, 10:48:28 am
Reactie #2

Steiner

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Ik heb altijd BitTorrent 7.2.1 gebruikt.Moet ik dan nu overgaan op een ander?

februari 12, 2012, 11:15:31 am
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Nee hoor, je hoeft helemaal niet over te stappen als je tevreden bent over BitTorrent 7.2.1.
Je vraag was toch ook alleen maar hoe je een torrent kon downloaden, bijvoorbeeld bij de piratebay? Dat kun je dan zien in de bovengenoemde handleiding die toevallig voor utorrent is maar dat maakt verder niet uit.

februari 12, 2012, 11:50:36 am
Reactie #4

Steiner

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Sorry,misschien begrijp ik het als leek dan niet helemaal,(die voorbeelden in de handleiding krijg ik dus niet) en zo kom ik dan toch weer bij mijn eerste vraag/probleem.
Ik heb de torrent,klik op download en uitvoeren (bij btjunkie ging dan alles vanzelf) nu gebeurt er dus niks.
Ik klik vervolgens op:if your download doesn't start,click here dan krijg ik een melding van de Gebruikersaccountbeheer:wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen.

Waarom krijg ik nu deze melding,kan ik gewoon op ja drukken,waarom begint de download niet meteen zoals bij btjunkie???

 :'(

februari 12, 2012, 12:04:27 pm
Reactie #5

Steiner

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Aanvulling:als ik niet op download klik maar op get this torrent dan krijg ik een melding van Internet Explorer:

Staat u toe dat via deze webside een programma op uw computer wordt geopend?
Ik druk op toestaan en krijg dan de melding van Internet Explorer beveiliging:

Er wordt geprobeerd webinhoud te openen met dit programma op uw computer.
Dit programma wordt buiten de beveiligde modus geopend.Open dit programma niet als u deze webside niet vertrouwd.
Toestaan???

Nu weet ik het helemaal niet meer. >:(

februari 12, 2012, 12:10:11 pm
Reactie #6

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik zal BitTorrent 7.2.1 even installeren, geef even aan om welke torrent op welke site het gaat die je wilt downloaden. Zal ik even proberen.

februari 12, 2012, 12:29:54 pm
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik weet niet wat je bedoelt, ik kan gewoon een torrent downloaden zonder bijkomende verschijnselen.


februari 12, 2012, 12:30:30 pm
Reactie #8

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik weet niet wat je bedoelt, ik kan gewoon een torrent downloaden zonder bijkomende verschijnselen.

Als ik IE als browser gebruik krijg ik de melding die jij ook krijgt, gewoon op toestaan klikken en je probleem is de wereld uit.

februari 12, 2012, 12:39:16 pm
Reactie #9

Steiner

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Ja,hij doet het,ik was door die beveiligingswaarschuwing gewoon te schijterig  :-[om op toestaan te klikken.

Hartelijk bedankt voor je reacties.

februari 12, 2012, 14:31:38 pm
Reactie #10

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Ik heb UAC gewoon uitstaan ,dat is meer voor een bedrijfsnetwerk.Sommige software werkt niet met UAC.
http://www.snelrennen.nl/forum/index.php/topic,1718.0.html

Mooi dat het nu lukt. :)

Snelrennen

Re: Downloaden
« Reactie #10 Gepost op: februari 12, 2012, 14:31:38 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.