Auteur Topic: Moeten bij switch ook poorten opengezet worden?  (gelezen 11992 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 07, 2009, 11:20:03 am
gelezen 11992 keer

jgoosse1

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Beste mensen, een vraagje. Bij mijn bitcomet (in Vista) lijkt alles ok (2x green light), in mijn firewall heb ik de poorten opengezet. Downloaden gaat prima, uploaden gaat echter niet? Ik heb sinds kort en D-link (DES-1005) switch, moeten hier ook soms poorten opengezet worden? Ik heb eens geprobeert op de URL te komen mbt settings, dit lukt ook niet. Hebben jullie tips mbt instellingen voor mij. Ik bedank jullie alvast hiervoor. Mvg, Jos

april 07, 2009, 22:12:43 pm
Reactie #1

Maxthon

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
  • Dat is al gezegt, of niet soms?
    • Webmaster
Hoi,

Na lang doorklikken met zoeken heb ik wel een manuel gevonden over deze switch. download link in een pdf file.

Maar alles wat normaal tegen gehouden word is wat binnen komt (downloaden en een firewall regelt dit) en wat je weg stuurt (uploaden ook een firewall kan dit regelen) kan normaal wel ( mag niet uitmaken wat voor rommel er weg gaat). Heb je daar je in het programma aangegeven dat er ge upload mag worden, 0 (nul) betekent soms dat het oneindig is maar ook wel eens dat het juist niet mag.
Staat er  maar 1 poord open ondanks dat het programma een range van poorten vraagt (volgens mij vraagt dit programma om 10 poorten die in de router open gezet moeten worden voor een juiste werking van het programma zo even uit mijn hooft..

Ik zelf ken het programma waarmee je down- of upload niet zo goed.

Misschien heb je hier iets aan, Grtz. Maxthon

Vragen over torrent of usenet prog`s PM  dan persoonlijk, al een antwoord te vinden via zoeken, dan geen respons.

Snelrennen

Re:Moeten bij switch ook poorten opengezet worden?
« Reactie #1 Gepost op: april 07, 2009, 22:12:43 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.