Auteur Topic: torrent terug zetten in vuze  (gelezen 14118 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september 10, 2009, 10:11:52 am
gelezen 14118 keer

moniwol

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
hallo,

ik heb een probleem, door een storing met de pc is een torrent uit de lijst van delen gegaan in mijn client, ik gebruik vuze, deze moet ik nog verder gaan delen omdat de ratio nog niet goed is, mijn probleem is nou hoe zet je een torrent terug in vuze, hij staat nog wel in mijn map downloaden, dus ik heb hem nog wel op de pc staan, ik heb al van alles geprobeerd zoals hem opnieuw te gaan downloaden want dan zou hij automatisch over gaan op delen, nou bij niet hoor.
kan iemand mij hier bij helpen, door een makkelijke uitleg te geven want zo veel weet ik er niet van.

alvast heel erg bedankt moniwol

september 10, 2009, 11:42:31 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Zet de torrent eens in een andere map en dan met bestand, openen en torrent openen deze weer in vuze laden, als het goed is begint deze dan ook weer met downloaden en ook met het delen.

september 10, 2009, 18:13:18 pm
Reactie #2

moniwol

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Zet de torrent eens in een andere map en dan met bestand, openen en torrent openen deze weer in vuze laden, als het goed is begint deze dan ook weer met downloaden en ook met het delen.

hoi,

hij staat in een andere map, maar de rest weet ik niet hoe het moet ,zou je het makkelijk uit kunnen leggen?

september 10, 2009, 18:33:29 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Als het alleen om je ratio gaat kun je ook een nieuwe torrent downloaden.
Zet je downloadsnelheid laag, je uploadsnelheid hoog en laat die torrent zijn gang gaan tot je ratio goed is.
Ben je weer helemaal bij ;D

Snelrennen

Re:torrent terug zetten in vuze
« Reactie #3 Gepost op: september 10, 2009, 18:33:29 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.