Auteur Topic: Verschillende wegschrijf/uploadmappen bij Vuze  (gelezen 12715 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 08, 2011, 00:23:21 am
gelezen 12715 keer

superfreak1968

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Ben nieuw in het wereldje van de torrents. Heb pas Vuze gedownload, en voor zover ik tot nu toe heb kunnen ontdekken moet je een map opgeven waar je complete bestanden naar toe geschreven worden, en waarvan weer geupload, od geseed wordt.
Ik heb dat nu nog standaard op C / Admin Documenten Vuze Downloads staan, maar heb maar ong. 10GB vrij op C.
Verplaats als ze klaar zijn mijn video's naar F en mijn mp3's naar H. Kunnen dus niet meer uploaden op die manier....
Heb verder op H bijna 80000 mp's (deels eigen verzameling, deels met FTD gedownload) en een paar honderd mp4's (van YT met YT downloader) staan die ik ook best beschikbaar wil stellen om te seeden......kan echter (tot nu toe) niet ontdekken hoe ik dat aan moet pakken, maar wil ook vooral geen 'ondankbare' leecher zijn.

april 08, 2011, 05:35:41 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Jij wilt dus torrents gaan maken, eigenlijk een uploader worden? Daar hebben we inderdaad (nog) geen handleiding voor.
Als je meteen aan de slag wilt ga je de torrent sites even lang en kijk je waar ze nog uploaders zoeken. Zij kunnen je dan ook op weg helpen.

juli 14, 2011, 15:47:50 pm
Reactie #2

Steej10

  • ***
  • Information Man Offline
  • Full Member
  • Berichten: 50
Ik heb even snel een TUT gemaakt en geplaatst op mijn eigen site.
Deze tut is voor
Met vriendelijke groet,
Steej10
Globale moderator van snelrennen.nl

Snelrennen

Re: Verschillende wegschrijf/uploadmappen bij Vuze
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2011, 15:47:50 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.