Auteur Topic: Vuze Plus download niet alles!  (gelezen 15843 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

oktober 08, 2010, 10:14:39 am
gelezen 15843 keer

Wuske

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Gebruikte naast Bit Comet, Vuze de free versie, heb mijn pc opnieuw geinstallerd en over gegaan van XP naar Windows 7.
Na installatie Vuze geinstalleerd en de betaalversie Vuze Plus ge update. Sinds het overgaan naar de Plus versie kan ik geen fatsoenlijke bestanden meer downloaden! De meeste bestanden die ik te zien krijg zijn tussen de 4 en 50 mb groot dus geen normale grotes van 4,5 Gb!
Wat doe ik fout? zie ik instellingen over het hoofd? is het windows 7?
ps: op mijn laptop staat nog de oude (free) versie en deze werkt nog steeds uitstekend.
Heb ook Vuze Plus al verschillende keren van de pc verwijderd en Register aangepast maar zodra ik Vuze download en installeer blijft hij Plus installeren, de free versie krijg ik er dus niet meer op! :-\

oktober 08, 2010, 14:11:37 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Waarom gebruik je 2 bittorrent programma's als ik vragen mag? Dat is toch niet handig?
En wat voor bestanden krijg je dan binnen?

oktober 09, 2010, 14:02:31 pm
Reactie #2

Wuske

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Bit comet werkt opzich uitstekend maar bij het downloaden van films wordt de snelheid geknepen door mijn router, ik heb al van alles geprobeerd maar dat krijg ik er niet uit.
Vuze werkt opzich heel simpel iedereen in het gezin kan er mee werken, het gekke is alleen nu ik de plus versie heb geinstalleerd ( a 24 euro) krijg ik alleen waardeloze bestanden binnen geen dvd kwaliteit, sterker nog alleen bestanden tot max 700 mb als ik al geluk heb! geen image of HD bestanden. En verder zou het programma sneller moeten werken maar de paar bestanden die ik ter downloaden aangeboden krijg zijn zo goed als niet binnen te halen no seeds/peers.
Ik wil eigenlijk gewoon mn oude Vuze (free) versie weer terug!  :(

oktober 09, 2010, 14:09:51 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Maar wat voor soort bestanden krijg je dan binnen?

En als je nu de vuze versie download die bij ons bij de download's staat, dan zou je toch de normale versie weer moeten kunnen installeren. Misschien op een andere schijf en / of map installeren?

Snelrennen

Re: Vuze Plus download niet alles!
« Reactie #3 Gepost op: oktober 09, 2010, 14:09:51 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.