Auteur Topic: Bericht posten in newsgroup, hoe?  (gelezen 10655 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 24, 2009, 20:09:52 pm
gelezen 10655 keer

Saltadoom

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
Voor ingewijden zal dit wel een fluitje van een cent zijn.  Hoe kan met het programma Newsbin pro 4.32 een bericht gepost worden.  Via "Post dialog" lukt het bij mij niet.

Vul Subject in ook From en Chunk Sizes op 300 vervolgens Group en Server.  In het kader "Posting Text" plaats ik de commentaar beginnend met REQ. Druk dan op Post Files krijg de volgende reactie : "Posting - Error Posting File", wanneer ik verder druk "Posting compleet", maar het bericht is niet verzonden.

Zou dankbaar zijn indien iemand mij uitlegt wat er verkeerd loopt en hoe het posten van een bericht dient gedaan te worden. Dank bij voorbaat,

NB: Downloaden is geen enkel probleem.

Groeten,

februari 24, 2009, 20:41:54 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi Saltadoom,

Wil je alleen berichten posten of wil je ook bestanden uploaden? Dit i.v.m. posting text en post files in 1 zin.
Geef even aan wat je precies wilt doen. Alleen een bericht posten of bestanden uploaden?

Misschien wordt het tijd om een handleidng te gaan maken hoe te posten?

Groet

februari 24, 2009, 20:50:24 pm
Reactie #2

Saltadoom

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
Bedankt voor de snelle reactie.  In dit geval wil ik enkel een vraag stellen om iets gepost te krijgen.  Naar de toekomst toe zal daar eventueel zelf posten bij komen kijken.

Onder kader "Posting text" heb je een ander kader "Files to upload".  Vermoedelijk is dit de optie waar de filers dienen te staan om up te loaden.  Momenteel zou ik echter graag weten hoe ik een bericht, eerder een request om iets gepost te krijgen kan verzenden.  Zou reeds een grote hulp zijn.

En uiteraard zou een handleiding mooi meegenomen zijn. Thx Admin.

Groeten,

Snelrennen

Re:Bericht posten in newsgroup, hoe?
« Reactie #2 Gepost op: februari 24, 2009, 20:50:24 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.