Auteur Topic: Download snelheid fluctuaties  (gelezen 13195 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juli 02, 2016, 07:22:22 am
gelezen 13195 keer

Rhodan1970

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 11
'morgen allemaal,

Nadat mijn trouwe linksys 3000 router onlangs de geest heeft gegeven heb ik deze vervangen met een Netgear AC1900 / R 7000 router.

Op zich werkt dat ding prima met uitzondering van d/l van newsgroups. Voor downloaden op de PC gebruik ik Newsleecher en er vallen me twee dingen op; het duurt even voordat alle draadjes aan het werk worden gezet en en ik zie de nodige terugval in d/s snelheid ( ongeveer 30%-40%) wat zich korte tijd later weer corrigeert.

Beide verschijnselen zag ik niet op de Linksys router dus ik ben benieuwd of iemand me mogelijk in de juiste richting kan duwen om dit op te lossen?

Windows 10 / i7 / 16 Gig / Ziggo 200 Mb

juli 03, 2016, 05:49:46 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Wel de laatste firmware in gebruik?
En ik kom veel problemen tegen dat het modem van Ziggo voor problemen zorgt (in bridge laten zetten)

juli 03, 2016, 18:35:35 pm
Reactie #2

Rhodan1970

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 11
Jawel, router heeft laatste firmware draaien en vwb bridge wist Ziggo mij te vertellen dat deze al in bridge mode stond, wat op zich wel eigenaardig is aangezien ik daar nooit eerder om gebeld had  :laugh:  Nou goed uiteindelijk d/l het ding en het is niet het einde van de wereld, gewoon een kleine irritatie.

Snelrennen

Re: Download snelheid fluctuaties
« Reactie #2 Gepost op: juli 03, 2016, 18:35:35 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.