Auteur Topic: Probleem met Altbinz / Opnieuw downloaden bestanden / Status geeft aan Downloade  (gelezen 14475 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september 09, 2015, 19:03:17 pm
gelezen 14475 keer

adriaan abendanon

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Eerste vraag op dit forum, ik ben newbie dus vergeef me als ik iets verkeerd zeg of doe.

Ik gebruik al een tijdje Altbinz, meestal geen problemen, maar nu wil ik een bepaalde film Downloaden, waarvan er een aantal versies zijn die ik zo ongeveer allemaal geprobeerd heb. Nu wil ik een eerdere download die ik toen zelf afgebroken heb nogmaals opstarten, maar in de statusbalk
 krijg ik de melding downladed, terwijl ik de tijdelijke bestanden toen gedelete heb. Ik heb de NZB opnieuw gedownload en alles geprobeerd, nieuwe naam geven, andere downloadlokatie, refresh, delete etc. maar ik blijf de melding krijgen Downloaded in de statusbalk.

Hoe kan ik Newzbinz duidelijk maken dat dit een nieuwe downloadpoging is en dat ik niet de melding krijg downloaded, alsof dat programma mij op  de vingers tikt zo van: die heb je al!! Zelfdenkende machines gaat de wereld aan ten onder ooit... 

Wat moet ik doen om weer van voor af aan te beginnen zonder statusmeldingen?

september 09, 2015, 19:21:34 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Probeer dit eens. Ga in Alt.Binz naar setup, naar het tabblad downloaden en haal het vinkje weg bij: Bestand overslaan als deze reeds is gedownload.

Dan zou het opgelost moeten zijn.

Snelrennen

Re: Probleem met Altbinz / Opnieuw downloaden bestanden / Status geeft aan Downloade
« Reactie #1 Gepost op: september 09, 2015, 19:21:34 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.