Auteur Topic: FTD 3.8  (gelezen 12151 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 09, 2011, 02:41:48 am
gelezen 12151 keer

atlas1302

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Mijn FTD progamma werkte perfekt op windows xp, nu ik op een andere partitie windows 7 heb geinstalleerd en ook weer FTD met dezelfde gegevens, krijg ik geen verbinding meer met de server. In het begin leek het er op dat er wat gebeurde, maar daarna einde oefening. Grabbit werkt gewoon met dezelfde inlog gegevens, maakt dus kontakt.
Wat gaat er fout???

februari 09, 2011, 17:35:19 pm
Reactie #1

26626897

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 93
Krijg je geen verbinding met de FTD server (openen spots) of krijg je geen verbinding met de usenet server (downloaden).
Beide hebben een andere  gebruikersnaam en wachtwoord.

februari 09, 2011, 19:58:02 pm
Reactie #2

atlas1302

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Krijg geen verbinding met de FTD server, wel met de news server. Het vreemde is dat het nu ook niet meer mogelijk is op windows xp...heb dus 2 partitie`s, voorheen wel.

februari 09, 2011, 20:08:54 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
FTD is hier gewoon bereikbaar, daar ligt het dus niet aan.
Echt niet de gebruikersnaam en wachtwoord voor FTD en wat anders verward?

februari 10, 2011, 11:20:34 am
Reactie #4

atlas1302

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Het heeft gewerkt, heel goed zelfs...zit momenteel op cabo verde maar dat mag toch geen probleem zijn.
Misschien ligt het aan de verbinding, heb wireless en soms is de verbinding verbroken....netwerk identificeren !! dus niet constant.
Heb spotnet geinstalleerd en dat leek er op dat het goed ging, kontakt met de nieuws server en 6000 + spots melding daarvan. Alleen het binnen halen lukte niet en heb nu een server time out ! lijkt een beetje op het verhaal van FTD...

Snelrennen

Re: FTD 3.8
« Reactie #4 Gepost op: februari 10, 2011, 11:20:34 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.