Auteur Topic: runtime error 217 at 0041391A  (gelezen 11906 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september 28, 2012, 10:59:01 am
gelezen 11906 keer

Yvontje82

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Beste,

Ik heb vandaag voor de eerste keer Alt.binz gedownload en zelf via spotplanet.org een nzb binnen gehaald.
In het begin had ik wat problemen met het instellen van mijn kpn-server, maar dat lukte uiteindelijk wel.
Ik heb dan vervolgens datgene gedownload wat ik wilde hebben, maar na de download verscheen het bestand niet in de download-map. Vervolgens heb ik dan nog een keer geprobeerd om hetzelfde te downloaden, maar alt.binz reageerde niet meer en kreeg vervolgens een "runtime error"-melding (welke weet ik niet, ik klikte hem nl meteen weg.)
Ik besloot vervolgens om alt-binz dan maar te verwijderen via configuratiescherm en dan programma's verwijderen opnieuw te installeren.
Toen ik de alt.binz-setup had gedownload en wilde uitpakken kreeg ik de volgende melding:

"runtime error 217 at 0041391A"

en nu reageerd hij dus helemaal niet meer. Kan iemand mij helpen of anders een goeie vervanger voor alt.binz aanraden.

Met vriendelijke groet,
Yvonne

september 28, 2012, 14:57:56 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hallo Yvonne,

Ik weet niet wat je allemaal hebt binnengehaald maar van alt-binz is geen setup. Als je de laatste gratis versie 0.39.4 neemt bestaat die uit 1 exe bestand. Alt-binz hoeft niet geïnstalleerd te worden. Download anders deze versie eens, weet je in ieder geval dat je geen rommel hebt. http://www.snelrennen.nl/downloads/category.php?id=8

Snelrennen

Re: runtime error 217 at 0041391A
« Reactie #1 Gepost op: september 28, 2012, 14:57:56 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.