Auteur Topic: Handleiding Up to date???  (gelezen 12802 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

november 01, 2012, 11:08:22 am
gelezen 12802 keer

smurf

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
    • Freedom isnt free
Ik ben net overgeschakeld van provider van Dommel naar Belgacom en daar ik nogal veel met binairies werkte maar bij Belgacom de toegang tot deze rechtstreeks word geblokkeerd ben ik opzoek naar een manier om toch nog van de binairies te gebruiken. Eentje hiervan is XS Usenent maar hier krijg je als gratis lid maar 1 lijntje en dan nog met een lage snelheid, in mijn verdere zoektocht kwam ik dan bij jullie terecht meer exact bij deze handleiding; http://www.snelrennen.nl/nieuwsgroepen/ipv6.php?voted_true maar als ik dan de link naar www.go6.net ga krijg ik al een heel ander beeld te zien dan in de handleiding, ook bij het registreren krijg ik wel een mail met een activatielink maar geen verder gegevens daarom de vraag of deze handleiding nog up to date is en zoja kan er mij dan iemand vertellen hoe het verder moet.

november 03, 2012, 10:44:50 am
Reactie #1

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Zoals ik het zie is er niet veel meer van over.

Ik wil je daarom aanraden om een payserver te nemen http://www.snelrennen.nl/payservers/ 


november 03, 2012, 10:59:37 am
Reactie #2

smurf

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
    • Freedom isnt free
Bedankt Joshua1964 voor het reageren, ik heb momenteel al een payserver aangeschaft namelijk hitnews.com omdat ik hier een trialversie kon uitproberen en dat redelijk goed meeviel. Ik had graag terug naar Eweka gegaan maar deze word geblokt door Belgacom (mijn provider). Ik had ook gemaild naar XLned maar deze gaf enkel trials aan Nederlanders en niet aan Belgen vandaar dat ik het daar niet heb kunnen testen, en nu maar afwachten of hitnews.com mij blijft bevallen.

groetjes,

november 03, 2012, 14:15:58 pm
Reactie #3

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Je hebt goed gehandeld smurf ,en zo je mede Belgen met de info geholpen.

Succes verder ,en veel download plezier. ;)

Snelrennen

Re: Handleiding Up to date???
« Reactie #3 Gepost op: november 03, 2012, 14:15:58 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.