Auteur Topic: Help????!!!  (gelezen 14058 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

december 03, 2008, 23:47:37 pm
gelezen 14058 keer

pokerking18

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik het sinds een paar dagen problemen met grabit, hij wilt helemaal niks meer binnen halen.  ???.

Ik heb zelf ziggo, heb daar al langer dan een uur in de wacht moeten staan, en toch hadden ze me niet geholpen.  >:(.

zou iemand mij kunnen zeggen wat ik zou kunnen doen.

Ook ben ik op zoek naar bollywoodfilms, en bollywood liedjes dvd's, kan ik ook nergens vinden.
en ik dacht dat het met nieuwsgroepen wel moest lukken, omdat ik hiervoor torrents heb gebruikt, maar dat was verveld, want daar bij was het meer 1 op 1 downloaden.

Wie kan mij helpen, ik heb jullie hulp echt nodig, want ik wil misschien overstappen op een payserver, maar dan wil ik wel eerst weten wat ik het beste kan doen.

mvg

pokerking

december 04, 2008, 05:41:06 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hallo pokerking

Wat het probleem met grabit betreft zul je wat meer info moeten geven. Heeft het wel gewerkt, zo ja was de snelheid oke. Test anders eerst je nieuwsserver eens met NST http://www.snelrennen.nl/nst.php
Krijg je foutmeldingen? Zo ja, welke dan?

Wat betreft het zoeken naar wat dan ook, dit leverde een zoekopdracht bij http://www.yabsearch.nl/search/bollywood op.

En de eventuele overstap naar een payserver aangaat, je kan bij www.tweaknews.nl een gratis 10 daags proefabbonement nemen, dan heb je tijd genoeg om e.e.a. uit te testen.

Succes en we zien je probleem met grabit wel verschijnen.

december 04, 2008, 23:22:16 pm
Reactie #2

pokerking18

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
hallo,

dank je wel voor het reageren.

Ik heb even gekeken. op die site waar je nieuwsservers kon testen, en dit is wat er in staat.
Ik heb het geprobeerd met mijn wanadoo account en mijn ziggo account.

casema

host: news.wanadoo.nl
port: 119
username: mijn email m.safier@wanadoo.nl
password: mijn wachtwoord.

posting is allowed
speed is 145.866 bps
68.337 newsgroup available
777.619.513 total articles available
alt.binaries.dvd.german
retention is 2.7 days
response within 47 ms
4 connections



ziggo

host: news.ziggo.nl
port: 119
username: mijn mail m.safier@ziggo.nl
password: mijn wachtwoord

posting is allowed
speed is 64.710 bps
68.337 newsgroupe available
108.067.261 total articles available
alt.binaries.ftd
retention is 2.2 days
response within 78 ms
4 connections


Ik hoop dat je me zo beter kan uitleggen wat er aan de hands is, ik hoop dat ik het voor je duidelijk gemaakt heb.
ik heb ook eens gekeken bij yabse, voor die bollywoodfilms, maar daar kan ik het niet vinden, is er misschien een mogelijkheid, dat als ik een payserver neem dat ik dit soort dingen ook kan vinden op een site??  ???

ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen want dan kan ik weer gaan downloaden.
mvg
pokerking
Hallo pokerking

Wat het probleem met grabit betreft zul je wat meer info moeten geven. Heeft het wel gewerkt, zo ja was de snelheid oke. Test anders eerst je nieuwsserver eens met NST http://www.snelrennen.nl/nst.php
Krijg je foutmeldingen? Zo ja, welke dan?

Wat betreft het zoeken naar wat dan ook, dit leverde een zoekopdracht bij http://www.yabsearch.nl/search/bollywood op.

En de eventuele overstap naar een payserver aangaat, je kan bij www.tweaknews.nl een gratis 10 daags proefabbonement nemen, dan heb je tijd genoeg om e.e.a. uit te testen.

Succes en we zien je probleem met grabit wel verschijnen.


december 05, 2008, 05:39:26 am
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dus daar ligt het probleem niet maar je hebt nog niets gezegd over welke problemen je nu hebt met grabit.
Probeer je niet iets te downloaden wat gezien de retentie van 2 dagen al niet meer op deze servers staat?

december 05, 2008, 08:59:47 am
Reactie #4

pokerking18

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Dus daar ligt het probleem niet maar je hebt nog niets gezegd over welke problemen je nu hebt met grabit.
Probeer je niet iets te downloaden wat gezien de retentie van 2 dagen al niet meer op deze servers staat?


ja, dat is het geval dan,   :D
ik wil je hartelijk bedanken voor je hulp, en nu ik zo het probleem zie, dus dat ik alleen maar films van 2.7 dagen oud kan downloaden, ga ik denk ik overstappen op een payserver, is dat voor een contract, dus dat je daar een jaar vast aan zit, of is het dat je alle tijden mag annuleren.

en als je een maandje vergeten bent om te betalen, wat gebeurt er dan??
mvg
pokerking

december 05, 2008, 16:57:25 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Bij tweaknews kun je een gratis proefaccount krijgen voor 10 dagen. Dat is de langste gratis proefperiode die ik ben tegengekomen bij een surftocht langs de aanbieders. Daarom adviseer ik een ieder die het eens wil uitproberen daarheen te gaan. www.tweaknews.nl 
Bij alle aanbieders kun je een abbo per maand nemen, alleen is meestal een jaarovereenkomst voordeliger.

succes ermee  ;D

Snelrennen

Re:Help????!!!
« Reactie #5 Gepost op: december 05, 2008, 16:57:25 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.