Auteur Topic: Newsleecher  (gelezen 10482 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

augustus 04, 2008, 19:11:41 pm
gelezen 10482 keer

wikevo

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Ik gebruik tot op heden grabit om tedownloaden maar ik merk de laatste tijd dat de snelheid behoorlijk is afgelopen, ik ben lid van de pay server eweka die een snelheid kan geven tot 20 mb maar nu orange is overgenomen is door online.nl is de snelheid behoorlijk gedaald.

Ik zit er daarom overnatedenken om newsleecher aanteschaffen omdat je daar met een ssl verbinding kan downloaden naar men zegt is dit sneller en veiliger en de verbinding kan niet afgeknepen worden door de provider ( het schijnt dat het nu wel gebeurt) maar mijn vraag is als ik newsleecher neem moet ik dan nog steeds een payserver hebben of heeft newsleecher zijn eigen servers waar ik van kan downloaden? ???

augustus 04, 2008, 20:55:43 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi Wikevo,

Je download zo snel als de snelheid die je van je ISP krijgt en die bij afgesloten overeenkomst hoort. Sneller kan dus niet. Ik weet niet wat jouw maximale download snelheid is maar je kan bijvoorbeeld wel een payserver nemen die je 100 mb garandeert. Als je van je ISP niet meer dan 10 mb kan downloaden zul je die snelheid never nooit halen
Als jij bijvoorbeeld een 4Mbits download Abo hebt heb je niets aan een 20 mb abo bij eweka. Zal niet sneller gaan dan 4 MB.

En ja, als je newsleecher neemt heb je nog steeds een payserver nodig.

Groet,
snelrennen

Snelrennen

Re: Newsleecher
« Reactie #1 Gepost op: augustus 04, 2008, 20:55:43 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.