Auteur Topic: NIET MEER DAN 10 NIEUWE SPOTS MET SPOTNET PER DAG  (gelezen 16019 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart 05, 2011, 10:41:22 am
gelezen 16019 keer

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Hallo allemaal! ;)

Ik was de afgelopen jaren een vervent FTD gebruikers er en heb dit gedaan tot de laatste snik.
Helaas moesten ze uit de lucht.  >:(

De afgelopen weken ben ik langzaamaan met Spotnet begonnen. Hiervan ook alle updates toegepast zodat ik geen bugs meer ervaren heb.
Volgens mij heb ik alle instellingen voor mijn EWEKA abonnement prima ingesteld, want tot en met eergisteren heeft het prima gewerkt.
Helaas merk ik sinds gisteren en vanmorgen dat ik niet meer dan 10-20 spots in totaal binnenhaal.. Lijkt me raar want dit was eerder, net als bij FTD v

maart 05, 2011, 15:16:52 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ga naar het server.xml bestand van spotnet en verander de header regel in onderstaande regel.
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />

Sla het bestand op als alleen lezen en probeer het nog eens!

maart 05, 2011, 16:22:21 pm
Reactie #2

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Dank je voor uw hulp. Maar waar kan ik dit bestand vinden? of zijn dit gegevens die ik bij mijn server moet instellen? :-\

maart 05, 2011, 16:28:01 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Servers.xml vind je in de volgende mappen. Wel even verborgen mappen en bestanden zichtbaar maken in Windows.
Win7/Vista: C:\programdata\spotnet\*.xml
WinXP: C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\*.xml

maart 05, 2011, 16:42:30 pm
Reactie #4

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
dank je! inderdaad krijg ik nu de database beter gevuld. Maar nu krijg ik weer de fout codes zoals handtekening niet correct(bij spots aanklikken) en als ik het programma afsluit en opstart geeft ie weer time out aan.....

Wat nu?


maart 06, 2011, 18:37:54 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Voor de handtekening ga je naar het menu bewerken, instellingen en haal het vinkje weg bij handtekeningen controleren.
Geef nog eenmaal je gegevens op in Spotnet. Ga daarna naar je server.xml bestand en sla dat als alleen lezen op.

maart 08, 2011, 21:17:36 pm
Reactie #6

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Inderdaad, deze oplossing had ik inmiddels al toegepast. Maar helaas heb ik dan nog steeds, af en toe welliswaar, time out fouten, Of dan krijg ik een melding dat mijn naam en ww niet correct is. Heb je hier een oplossing voor...??? 

Blijkt wel dat het nog steeds geen stabiel programma is. Ik krijg nu wel alle spots binnen denk ik. In iedergeval bedankt voor de hulp.

Frankske

maart 09, 2011, 05:11:51 am
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Download je ook met spotnet of gebruik je daar een ander programma voor?
Zo ja, verlaag het aantal verbindingen in je nieuwsreader met 1 en probeer het nog eens.

Snelrennen

Re: NIET MEER DAN 10 NIEUWE SPOTS MET SPOTNET PER DAG
« Reactie #7 Gepost op: maart 09, 2011, 05:11:51 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.