Auteur Topic: Spotnet toont niet alle spots?  (gelezen 14424 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 27, 2011, 22:57:20 pm
gelezen 14424 keer

Tampony

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Nu FTD er spijtig genoeg mee ophoudt, ben ik overgeschakeld naar Spotnet. Omdat FTD momenteel nog werkt, heb ik de kans om beiden te vergelijken. Wat ik echter raar vind is dat Spotnet niet evenveel 'spots' toont van een bepaalde spotter als FTD. Even een voorbeeld : Als ik FTD open, vind ik van spotter 'A' zo'n 20 spots terug, terwijl ik op Spotnet, op hetzelfde moment, slechts 5 spots van spotter 'A' terug vind. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan 'verhelpen'? ...Of is hier een logische verklaring voor?

februari 28, 2011, 02:38:40 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Kan met veel zaken te maken hebben, om te beginnen met de header retentie van je newsserver. Welke provider heb je?

.

maart 01, 2011, 18:47:29 pm
Reactie #2

Tampony

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Sorry voor mijn late reactie. Ik gebruik momenteel Eweka.

maart 01, 2011, 20:10:26 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Eweka heeft nogal wat problemen met de retentie van de headers en juist daar maakt spotnet gebruik van.
Waarschijnlijk kom je oudere "spots" te kort.
Maar dat is nu toch afgelopen, het vergelijken bedoel ik dan nu FTD helaas uit de lucht is.

maart 02, 2011, 11:40:03 am
Reactie #4

Tampony

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Over dat vergelijken heb je gelijk en ik vrees dat ik het hier maar mee zal moeten doen. Alleen stonden er op 'FTD' (rip :'() soms interessante spots die ik op Spotnet dan weer niet terug vond (...alhoewel ze van dezelfde poster/spotter waren). Maar het heeft geen zin om er over te blijven zeuren, ik zal er het er maar moeten mee doen. In ieder geval bedankt voor je reactie.

maart 02, 2011, 16:45:59 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
En de providers zullen hun header retentie ook wel gaan aanpassen dus het zal best wel weer beter worden in de toekomst.

Snelrennen

Re: Spotnet toont niet alle spots?
« Reactie #5 Gepost op: maart 02, 2011, 16:45:59 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.