Auteur Topic: WACHTWOORD ZIGGO WERKT NIET  (gelezen 25958 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart 03, 2011, 11:50:57 am
gelezen 25958 keer

viper53

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
IK HEB SPOTNET OP MIJN PC GEZET MAAT ALS IK HET WACHTWOORD VAN ZIGGO INVOER WERKT HET NIET HIJ ZEGT DAN DAT HET WACHTWOORD NIET GOED IS ,NOU DIE IS WEL GOED WANT OP DE SITE VAN ZIGGO WERKT HIJ WEL
DUS HET HELE SPOTNET WERKT NIET ,NA EEN BOEL ERGENIS IS DIT TOCH EEN ZWAKKE SITE EN WAT SIMPEL LIJKT BLIJKT TOCH NIET TE WERKEN.

maart 03, 2011, 15:28:07 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
In de eerste plaats is je bericht naar de juiste categorie verplaatst, zou je daar zelf ook rekening mee willen houden en de 2e opmerking is of je niet meer zo wilt schreeuwen met hoofdletters.

En omdat jij Spotnet niet werkend kunt krijgen is dit een zwakke site? Als ondertussen meer dan een half miljoen mensen
Spotnet wel werkend hebben en het lukt jouw maar niet zegt dat misschien wel meer iets over jouw.

Als je gewoon aangeeft wat je probleem is en wat je allemaal al geprobeerd hebt kunnen we je misschien wel helpen.
Vergeet alleen niet dat Spotnet en Snelrennen.nl 2 totaal verschillende zaken zijn die niets met elkaar te maken hebben!

maart 03, 2011, 20:35:44 pm
Reactie #2

lsc2000

  • Gast
Dan heb ik een vraag, heb je nu ziggo of casema?
Je hebt namelijk 2 opties waaruit je kan kiezen of casema of ziggo in de instellingen.
Dit probleem had ik ook de eerste keer had ziggo gekozen maar moest casema zijn,

lsc2000

maart 04, 2011, 10:28:13 am
Reactie #3

Rieske

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
het wacht woord van mijn ziggo en die van je ziggo mail kunnen verschillend zijn misschien ligt daar het probleem , je zou je mail wachtwoord kunnen gebruiken ( als je dit nog niet gedaan hebt ) .
Hou er rekening mee dat je afhankelijk van welk pakket je bij ziggo hebt ook een downloadlimit kan hebben.

 ;) suc6  ;)

maart 07, 2011, 17:15:21 pm
Reactie #4

molly

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Snelrennen
Goede reactie van jou en netjes.
Heeft weinig zin om zo te schreeuwen terwijl viper 53 er zelf niet veel van begrijpt.
Normaal je probleem uit leggen levert de meest goede reacties op waar je mee verder kunt.

maart 07, 2011, 18:37:19 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Snelrennen
Goede reactie van jou en netjes.
Heeft weinig zin om zo te schreeuwen terwijl viper 53 er zelf niet veel van begrijpt.
Normaal je probleem uit leggen levert de meest goede reacties op waar je mee verder kunt.
Dank molly, zo is het maar net. :D :D

maart 16, 2011, 16:40:55 pm
Reactie #6

Steej10

  • ***
  • Information Man Offline
  • Full Member
  • Berichten: 50
Het beste wat je kunt doen is Ziggo even een mailtje sturen
Hier doe ik nu een slotje op

Met vriendelijke groet,
Steej10
Met vriendelijke groet,
Steej10
Globale moderator van snelrennen.nl

Snelrennen

Re: WACHTWOORD ZIGGO WERKT NIET
« Reactie #6 Gepost op: maart 16, 2011, 16:40:55 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.