Auteur Topic: spotnet en vmware  (gelezen 11327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 10, 2011, 22:00:48 pm
gelezen 11327 keer

stormy

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Hi,

Nieuwsgierig als ik was naar spotnet heb ik de app op Windows XP 64-bit geinstalleerd die in een VMware omgeving draait. (Gebruik namelijk normaliter Linux.)

Installatie ok, maar helaas bij opstarten zie ik de spot logo op m'n scherm, en daarna een full-screen scherm van spotnet, en direct is die window weer gesloten.  Geen foutmelding. Later ook in cmd window opgestart, zelfde gedrag en ook geen foutmelding.

Als ik daarna task manager opstart zie ik het process wel draaien (Spotnet.exe in de processes tab, niet in de application tab).

Ook op een virtuale 32-bit XP instatie geprobeerd, maar zelfde probleem.

Ik kon op het forum niets vinden over spotnet en vmware.  Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Groetjes.

februari 12, 2011, 08:35:18 am
Reactie #1

GJE

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Had hetzelfde probleem  :o
Draai ook Linux 64 bit en vmware erop......

Heb de oplossing gevonden via FTD, staat een post voor versie 1.5.30, en die doet het wel  ;D

februari 12, 2011, 17:35:00 pm
Reactie #2

stormy

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Ha, dank je.  De laatste versie lost dit probleem inderdaad op.   :D

februari 12, 2011, 18:10:40 pm
Reactie #3

GJE

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Er is alweer een nieuwere versie 1.5.60  ::)
Heb ik overigens nog niet getest.....

februari 28, 2011, 21:03:48 pm
Reactie #4

simone72

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Als vervanging van 7 jaar FTD kwam ik via een verhuisbericht wat bij een download zat bij postnet terecht.
Gisteren dus de installatie (inclusief .net) voltooid en meteen aan het downloaden gegaan (via EWEKA, lukte dus prima)

Vandaag wil ik postnet openen mbv het icoontje op mijn desktop. Helaas zie ik heel kort een filmcameraatje en daarna gebeurt er niks.....
Ik lees hier dat versie 1.5.3 het wel goed doet. Dus ik probeer de oude versie te uninstallen maar dat lukt niet omdat ik de andere versie moet afsluiten. Als ik dat doe via de taskmanager en ik probeer opnieuw uninstall, dan krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik vraag me nu dus af erg af waar ik aan begonnen ben met postnet  ???

aanvulling: soms doet het wonderen om de computer opnieuw op te starten ;), maw het programma draait weer 8)

Snelrennen

Re: spotnet en vmware
« Reactie #4 Gepost op: februari 28, 2011, 21:03:48 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.