Auteur Topic: spotnet installeren en problemen oplossen  (gelezen 13919 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juni 15, 2012, 19:24:45 pm
gelezen 13919 keer

matseat

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
hallo allemaal,ik heb veel gelezen hier dat veel mensen problemen hebben met spotnet te installeren en fout codes ontvangen.
Ik heb die problemen ook gehad en de meest voorkomende problemen zit hem met het ingeven van je provider en de data base.
Ik zal jullie proberen te helpen via deze info.
allereerst installeer spotnet,en geef je provider aan met wachtwoord.
Als je ziggo hebt vink dan ziggo aan en meld je aan met een geldig emailadres wat je hebt bij ziggo en je wachtwoord,dan verbinden.
De meest voorkomende fout ligt in je data base en die map is verborgen,open een willekeurige map en klik boven op extra,klik dan op mapopties er opent zich een schermpje en klik op weergave,scrol naar beneden en klik op verborgen mappen en bestanden weergeven aanvinken toepassen en oke ,nu kun je alle verborgen mappen en bestanden zien.
ga naar je c schijf klik daarop dan zie je de map data staan open de map en klik in de map op spotnet.
in de map zie je de database staan.
heb je ziggo dan moet er staan news.ziggo.nl.spots heb je een andere server bv kpn dan moet er staan news.kpn.nl.spots.
als je dit hebt veranderd moet alles goed zijn.
ga terug naar mapopties en zet je vinkje terug verborgen en bestanden niet weer geven,klaar is kees
veel download plezier hoop jullie hiermee te hebben geholpen.
groetjesssss  matseat 8)

juni 16, 2012, 00:36:57 am
Reactie #1

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Mooie uitleg .Ik maak hier een topic sticky van.

Snelrennen

Re: spotnet installeren en problemen oplossen
« Reactie #1 Gepost op: juni 16, 2012, 00:36:57 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.