Auteur Topic: Wat doe ik met NFO ?  (gelezen 15014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 12, 2011, 21:48:11 pm
gelezen 15014 keer

kweetnie

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Hallo, ik wilde iets downloden en haalde wat ik dacht een NZB binnen maar dit bleek NFO bestand te zijn, ik kan hem openen met Damn NFO Viewer of kladblok maar dan???
Ik heb Newsleecher op mijn PC en Spotnet, moet ik voor dit bestand weer iets anders installeren< wie kan mij hier antwoord opgeven,ik heb al flink gezocht op internet maar het wordt me niet duidelijk.

Gr Kweetnie

april 12, 2011, 22:40:45 pm
Reactie #1

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96
Bij de meeste torrents die je download, zal een bestand zitten met de .nfo extensie. Voor sommige mensen vormt dit bestand echter een mysterie. Dat is zonde, want er staat vaak waardevolle informatie in, en het is erg makkelijk te gebruiken.

Een .nfo bestand is het bestand waar alle achtergrond informatie over de torrent in staat. Bij veel torrent sites kun je dit bestand al van te voren openen op de website zelf, en sowieso wordt het bestand altijd meegedownload met de torrent. Er staat informatie in die erg handig kan zijn voor het downloaden, openen, branden of installeren van de torrent. Zo kan er bijvoorbeeld een installatie handleiding in een .nfo bestand staan. In het geval van een film staat er vaak extra informatie over de technische gegevens, zoals welke regio de dvd is, wat voor audio of ondertiteling de torrent ondersteund, etc. Ook staat er altijd informatie over de inhoud van de torrent zelf in, zoals een samenvatting van de film of een productomschrijving in geval van software programma

april 14, 2011, 20:22:17 pm
Reactie #2

kweetnie

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Oke ik begrijp uit je antwoord dat ik alleen gegevens kan lezen maar dan nog niet bij de film ben of kom.

Gr Tineke

april 14, 2011, 20:26:32 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Lees deze info klik eens even rustig door en het word een stuk simpeler.

april 14, 2011, 22:30:51 pm
Reactie #4

kweetnie

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Oke zal ik doen. Bedankt.
Gr TINEKE

april 17, 2011, 14:03:28 pm
Reactie #5

Steej10

  • ***
  • Information Man Offline
  • Full Member
  • Berichten: 50
Lees deze info klik eens even rustig door en het word een stuk simpeler.
Reactie op dit antwoord:
Oke zal ik doen. Bedankt.
Gr TINEKE

Er is een antwoord gevonden en er is op gereageerd.
Het probleem is opgelost en er kan dus een slotje op

Met vriendelijke groet,
Steej10
Met vriendelijke groet,
Steej10
Globale moderator van snelrennen.nl

Snelrennen

Re: Wat doe ik met NFO ?
« Reactie #5 Gepost op: april 17, 2011, 14:03:28 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.