Synology NAS > Headphones

HeadPhones postprocess wel maar met error

(1/4) > >>

The Raptor:
Ik heb HeadPhones en NZBget 1 jaar geleden ingesteld volgens de handleidingen via deze forum. En met behulp van van user snelrennen heb ik alles werkend gekregen.

Sindskort krijg ik als ik via HeadPhones music download een error bij de logfiles te zien bij het postprocessen. HeadPhones postprocess wel maar ik krijg de volgende error te zien:

Could not change permissions for file: /volume1/music/Jan Smit - 20 (2016)/08 - Jan Smit - 20 - Mi Rowsu (Tuintje In Mijn Hart) (met Damaru) (2016).mp3

Ik heb via File Station de rechten van de mappen music en download bekeken. Ik heb lees en schrijfrechten. Ook op de onderliggende mappen. Tevens heb ik bekeken welke rechten de groep sc-download heeft. Deze groep heeft ook lees en schrijfrechten. Ik begrijp niet wat er mis gaat?

Een ander probleem is dat het doorsturen naar Plex niet meer werkt. Foutmelding:

Error sending notification request to Plex client @ <IP adres van mijn NAS>:32400. Via CouchPotato werkt dit wel goed.

Het is mij opgevallen dat het probleem is ontstaan sinds er een update van DSM geweest is. Wie kan mij op weg helpen?

snelrennen:
En als je Headphones handmatig laat post-processen, krijg je dan dezelfde fout melding?

The Raptor:
Hoe kan ik HeadPhones handmatig laten post-processen?

snelrennen:
Manage, Force Actions, Force Post-Process Albums in Download Folder

The Raptor:
Dat gaat goed behalve dat de music in de download folder blijft staan. De NAS heeft een kopie naar \volume1\music gestuurd.

Nu zie ik in de log:
Completed matching tracks from directory: /volume1/music/Hardwell - United We Are (2015)

Ik krijg nog steeds de melding dat het niet lukt om een notificatie naar Plex te sturen:
Error sending notification request to Plex client @ <IP adres van mijn NAS>:32400

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie