Auteur Topic: Post-Processing in HeadPhones  (gelezen 65667 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september 20, 2017, 06:27:51 am
Reactie #30

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Het is best lastig om te helpen als je setup compleet afwijkt van de handleidingen. Ik weet ook niet hoe je SABnzbd hebt ingesteld en wat deze allemaal voor je doet. Waarom gebruik je NZBGet niet?

En soms kan het wel eens voorkomen dat een download niet herkend word door Headphones, je zult dan het post processings gedeelte even handmatig moeten doen. Het verplaatsen en renamen. Daarom ook de mappen structuur die we hebben, af en toe kijken we in de downloadmap om te zien of er nog "restanten" overgebleven zijn.

En zo zijn we zeker dat wat in onze Muziek map staat in ieder geval naar onze wens is, en ja ook hier glipt er nog wel eens 1 tussendoor waarbij het renamen niet helemaal goed is.

september 20, 2017, 23:34:25 pm
Reactie #31

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Welke voordelen heeft NZBGet? Wil het best proberen. Ik kan je schermafdrukken sturen van alle tabbladen van mijn instellingen in HeadPhones? Dan zul je zien dat deze overeenkomen met de handleiding.

september 21, 2017, 06:40:57 am
Reactie #32

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik heb het ook over SABnzbd. Dat je Headphones volgens de handleiding hebt gedaan snap ik.

De voordelen van NZBGet?

SabNZBd is geschreven in Python en dus tijdens het draaien (grotendeels) geïnterpreteerd. Dit kost dus erg veel CPU. NZNget is native oftewel in machinetaal en draait dus veel efficiënter.

Uiteraard is de belasting volledig afhankelijk van model NAS maar NZBget zal altijd een veel betere belasting geven.

Bron: https://www.synology-forum.nl/

september 22, 2017, 00:20:30 am
Reactie #33

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Top. Ga ik uitproberen. Ik heb je handleiding over NZBGet gevonden. Ik ben benieuwd of het onder NZBGet wel werkt.

september 22, 2017, 05:55:01 am
Reactie #34

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
We wachten het af. Natuurlijk gaat het werken, moet met SABnzbd ook kunnen maar ergens zit iets niet lekker bij jouw.

Snelrennen

Re: Post-Processing in HeadPhones
« Reactie #34 Gepost op: september 22, 2017, 05:55:01 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.