Auteur Topic: Post-Processing in HeadPhones  (gelezen 65690 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

augustus 28, 2017, 23:48:32 pm
gelezen 65690 keer

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik heb HeadPhones geïnstalleerd en geconfigureerd. Het Post-Processing gedeelte werkt niet lekker. Zoals je in de bijlage ziet word alles uitgepakt in 1 wav bestand inplaats van dat het losse nummers zijn. Ook wordt het folder.jpg bestand in /music verplaatst in plaats dat deze naar de map van de gedownloade album verplaatst word.

Ik heb als voorbeeld het album van Jeroen van der Boom - Dit ben ik genomen. Dit album bestaat uit 13 nummer. Als ik de album op mijn gewone lokale NZBvortex client download krijg ik 13 MP3 nummers.

In de bijlage heb ik de log en schermafdrukken over hoe ik het ingesteld heb. Mocht je meer informatie nodig hebben hoor ik graag van je.

augustus 29, 2017, 11:17:23 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik zit nu nog even met het probleem dat "ingepakte" bestanden in het .wav formaat nog niet gesplit worden. Zodra dat is opgelost pas ik de handleiding aan. Even geduld.

augustus 30, 2017, 00:00:58 am
Reactie #2

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik zit precies met hetzelfde probleem zoals je in mijn post lees :) Ik heb alle instellingen al 8 keer doorgenomen maar kom er niet aan uit. Ben benieuwd naar de oplossing.

september 03, 2017, 07:27:35 am
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Beetje dom van mij of zeg maar gerust stom. Headphones kan niet met .wav bestanden omgaan. Dus of handmatig verhelpen of aangeven dat je dit soort bestanden niet meer in je zoekresultaten wilt hebben.

september 10, 2017, 20:08:51 pm
Reactie #4

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Sorry voor mijn late reactie. Ik was op vakantie geweest.

Ik kan nergens in HeadPhones vinden hoe ik kan aangeven dat hij niet naar WAV bestanden moet zoeken? Maar mijn probleem is dat HeadPhones er zelf een groot WAV file van maakt. Hij plakt alle losse MP3 bestanden vast in 1 WAV bestand. Als ik dezelfde NZB bestand lokaal download zijn het wel allemaal MP3 bestanden.

september 11, 2017, 14:23:34 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Het lijkt me sterk dat Headphones dat doet. Die zoekt alleen en verzorgt de post processing, tenminste hier. Het uitpakken gebeurt hier door NZBget. Welke download betreft het, ga ik hier ook even proberen.

september 11, 2017, 17:46:51 pm
Reactie #6

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Zoals in mijn post staat bij "Jeroen van der Boom - Dit ben ik" :) Heb het zojuist geprobeerd met "Marco Borsato - Evenwicht". Ik heb hetzelfde probleem met dit album.

september 11, 2017, 20:33:38 pm
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
De eerste die je noemt gaat hier zonder problemen, keurig uitgepakt en hernoemt / verplaatst in mooie mp3 bestanden!

september 11, 2017, 21:09:24 pm
Reactie #8

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Dat is raar. Zie bijlage. Bij mij maakt hij er een WAV bestand van.

september 11, 2017, 21:41:39 pm
Reactie #9

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ga eens naar instellingen, "Quality & Post Processing" en vink onder Quality preferred bitrate eens aan. Geef bij een target bitrate 320 kbps op en een vinkje bij allow lossless if no good en auto detect preferred bitrate.

En probeer dan nog eens dezelfde!

september 11, 2017, 23:49:49 pm
Reactie #10

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Dat werkt inderdaad. Stond volgens mij niet in je handleiding deze aanpassing. Nu wordt de naamgeving niet goed weergegeven zoals je in de bijlage ziet. Wat ik wil is het volgende: <naam van de artiest> - <Naam van het nummer>. Bijvoorbeeld Jeroen van der Boom - Dit ben ik of Jan Smit - Als de morgen is gekomen. Ik denk dat ik het nog niet helemaal goed heb begrepen hoe het zit met de renaming options bij het tabblad advanced settings.

september 12, 2017, 06:31:19 am
Reactie #11

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik ben ook bezig met de handleiding, ik hoop hem vandaag af te kunnen maken.

september 14, 2017, 23:24:15 pm
Reactie #12

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Heb je de handleiding af of ben je er nog mee bezig? Heeft geen haast hoor. Laat het weten. Dan ga ik het uitproberen.

september 16, 2017, 11:33:10 am
Reactie #13

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Soms laat het wat langer op zich wachten maar de handleiding is vernieuwd. Ik hoop dat je er mee uit de voeten kunt!

september 16, 2017, 18:42:28 pm
Reactie #14

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
De folder naming werkt goed. Alleen de file naming niet. Ik heb gekozen voor $Track-$Title-$Artist-$Album $Year. Dit pakt hij niet. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Snelrennen

Re: Post-Processing in HeadPhones
« Reactie #14 Gepost op: september 16, 2017, 18:42:28 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.