Auteur Topic: Maximum connections reached  (gelezen 11864 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 21, 2015, 20:29:55 pm
gelezen 11864 keer

remcohe

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Ik ben al een paar dagen aan het stoeien met NZBget/Sickrage/Couchpotato en de meeste problemen heb ik er al op kunnen lossen. Maar een daar kom ik niet uit. Couchpotato werkt nu goed icm NZBget maar met Sickrage heb ik nog een probleem. Als ik een nieuwe aflevering van een serie toe laat voegen aan de download que terwijl er een download bezig is krijg ik een foutmelding:

In de history staat, fetch: success, scan: skipped
Bij de messages staan de volgende errors:
ERROR   Tue Apr 21 2015 18:39:01   Could not add collection Elementary.S02E21.720P.HDTV.X264-DIMENSION.nzb to queue
ERROR   Tue Apr 21 2015 18:39:01   Failed to parse nzb-file
ERROR   Tue Apr 21 2015 18:39:01   Error parsing nzb-file: Start tag expected, '<' not found

En als ik de file Elementary.S02E21.720P.HDTV.X264-DIMENSION.nzb.error in de NZB folder bekijk staat er dit in:

{"result":"failure","data":[],"info":[],"warnings":[],"errors":["Authentication rejected [response: \"Access Denied (Maximum Connections Reached)\"] [response: \"\"]"]}

Als er geen download loopt wordt de file goed opgepakt en in de que gezet maar als er een download loopt gaat het mis. Ik heb in de settings netjes het maximum aantal connections staan dat hoort bij mijn newsserver en zelfs als ik deze met een verlaag blijf ik tegen deze melding aan lopen. Ik heb ook in Sickrage gezocht of ik daar bij de settings iets kan vinden dat dit veroorzaakt maar ik kom er niet uit.

Ik gebruik sunnynewsnet.

Het gekke is dat met couchpotato het wel goed gaat als er een download loopt en een nieuwe file in de que wordt geladen.

Remco

april 26, 2015, 12:21:52 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Sorry voor de late reactie maar probeer gewoon eens in NZBGet het aantal verbindingen omlaag te brengen. Waarschijnlijk lost dat het probleem wel op.

Snelrennen

Re: Maximum connections reached
« Reactie #1 Gepost op: april 26, 2015, 12:21:52 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.