Auteur Topic: Installatie probleem NZBget  (gelezen 46252 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oktober 17, 2017, 19:26:52 pm
Reactie #60

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
De post processing wordt netjes door HeadPhones en CouchPotato gedaan als ik met SABnzbd download.

oktober 17, 2017, 21:28:17 pm
Reactie #61

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
En egt het Hedphones log misschien nog iets als je het met NZBget probeert?

oktober 22, 2017, 23:18:13 pm
Reactie #62

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
De log van HeadPhones geeft niks over Post Processing aan. Het geeft alleen aan dat de album gevonden is en dat deze doorgestuurd wordt naar NZBGet.

oktober 23, 2017, 18:19:30 pm
Reactie #63

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dan is Headphones dus niet begonnen, hoef je het probleem niet bij NZBget te zoeken. Word een beetje de kip en het ei story.

oktober 23, 2017, 18:41:10 pm
Reactie #64

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik denk dat ik alle applicaties verwijder en helemaal opnieuw begin. Ik weet het anders echt niet meer. We lopen vast en zijn er inmiddels al maanden mee bezig.

oktober 23, 2017, 21:57:54 pm
Reactie #65

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Nou, dat maanden mee bezig vindt ik ook weer wat overdreven. Maar als je dat toch gaat proberen, neem het dan vanaf het begin eens over. Als je het dan werkend hebt kun je alsnog map namen e.d. gaan aanpassen. Maar dat maakt het zoeken naar oplossingen gewoon eenvoudiger.

oktober 23, 2017, 23:27:46 pm
Reactie #66

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik ben nu bij het instellen van HeadPhones.
Ik kopieer en plak van je handleiding letterlijk $Artist-$Album [$Year] bij Folder Format en $Track – $Title – $Artist – $Album [$Year] bij File Format.

Ik krijg als ik op save klik rechts onderin het scherm dat er een error plaats heeft gevonden. In de log staat niet welke error dit is. Deze settings wilt HeadPhones niet saven.

oktober 24, 2017, 08:59:15 am
Reactie #67

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Handmatig invullen i.p.v. kopiëren misschien?

oktober 24, 2017, 23:35:46 pm
Reactie #68

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik word er emotioneel van :) Het werkt zoals je in de bijlage ziet. Er zat iets niet goed ingesteld. Dat was achteraf lastig vinden met zoals instellingen die je moet doorklikken.

Alleen soms werkt het Post Processing niet. Dat heb ik bij het album van Marco Borsato - Evenwicht. Dit moest ik handmatig in NZBGet via de geschiedenis activeren. Nu moeten we uit zien te zoeken waarom het post processing gedeelde soms niet werkt? Ik heb het tabblad NZBTOHEADPHONES volgens je handleiding doorlopen.

Ik ga van de week CouchPotato instellen.

oktober 24, 2017, 23:36:18 pm
Reactie #69

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118

oktober 25, 2017, 23:18:23 pm
Reactie #70

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Bij CouchPotato lukt het post processing niet. In de geschiedenis krijg ik de volgende melding in NZBGet:

Post-process-script nzbToMedia/nzbToCouchPotato.py for Cult.of.Chucky.2017.720p.BluRay.DTS.x264-FuzerHD.cp(tt3280262) failed

In CouchPotato zelf krijg ik het volgende te zien:

[tato.core.plugins.renamer] Missing `cd` or `cd_nr` in the renamer. This will cause multi-file releases of being renamed to the same file. Please add it in the renamer settings. Force adding it for now.


Ik heb de renamer als volgt ingesteld: <thename> <year>.<ext>

Ik heb de API key van CouchPotato ingevuld in NZBGet, bij NZBTOCOUCHPOTATO.

Weet jij wat het probleem kan zijn?

oktober 29, 2017, 18:49:29 pm
Reactie #71

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Even een toevoeging en een update: Ik heb verschillende categorieën: horrorfilms, tekenfilms en movie. Standaard heb ik ingesteld dat er in de categorie movie gepost process wordt. Dat werkt ook. Maar als ik de categorie tijdens het downloaden verander in horrorfilms krijg ik de bovenstaande melding.

oktober 30, 2017, 18:51:20 pm
Reactie #72

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik heb eigenlijk maar 1 wedervraag voor je. Waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
Ik bedoel, je installeert dit soort tools om het downloaden te automatiseren toch? Dat werkt. Waarom zou je dan tijdens een download proberen om de map te veranderen? Laat toch gewoon het programma zijn gang gaan en als je na het downloaden nog meer wilt categoriseren kun je dat toch even handmatig doen? Niet om me makkelijk er van af te maken maar denk dat je tegen beperkingen van het programma gaat aanlopen of dat nu al doet!

oktober 30, 2017, 19:02:03 pm
Reactie #73

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Dat is weer een extra handeling. We willen juist dat het volledig automatisch verloopt. Ik heb de mogelijkheid om als ik een horrorfilm download in NZBGet de categorie te veranderen in horrorfilms zodat deze in de map horrorfilms uitgepakt wordt. Ik heb het idee dat ik nu inderdaad tegen een beperking aanloop van NZBGet. Je kunt ook maar 1 uitvoermap opgeven. Maar ik kan ben manage wel movie folders opgeven waardoor ik het idee heb dat het wel kan. Nu heb ik ingesteld dat alles standaard in movie verplaatst wordt en dan gaat het goed.

P.S. Downloaden via HeadPhones werkt als een trein.

oktober 30, 2017, 19:41:57 pm
Reactie #74

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Mooi, het Headphones gedeelte kunnen we dus afsluiten.

Het zou wel kunnenwat jij wilt alleen moet je dan het post processing gedeelte door NZBget laten doen en niet door CouchPotato zoals dat in onze handleiding beschreven staat. Dan moet je in de settings van NZBget met de extension scripts gaan werken. Nadeel is dan (uit mijn hoofd even) dat je geen rename functie meer hebt. Je moet dus een keuze maken (het is net als in het echte leven he) 

Snelrennen

Re: Installatie probleem NZBget
« Reactie #74 Gepost op: oktober 30, 2017, 19:41:57 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.