Auteur Topic: NZBGet 2e download opdracht foutmelding (SickRage)  (gelezen 14868 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oktober 25, 2016, 16:04:03 pm
gelezen 14868 keer

melliemvdg

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Beste mensen, wie zou mij aub willen helpen.

Ik heb een vraagje. Sinds kort maak ik gebruik van SickRage. Serie's toevoegen gaat prima zodra ik 1 aflevering van een serie laat zoeken via het zoekicoontje in sickrage stuurt hij deze naar nzbget en komt vervolgens in de juiste map terecht hoe het is geconfigureerd. Alleen op het moment dat ik er meerdere op wanted zet of meerdere aanklik en laat zoeken en snatchen, dan neemt nzbget maar 1 download op en geeft die voor de overige een foutmelding.


ERROR   Tue Oct 25 2016 13:12:07   Could not add collection Narcos.S01E03.1080p.WEBRip.NL-Subs.nzb to queue
ERROR   Tue Oct 25 2016 13:12:07   Error parsing nzb-file Narcos.S01E03.1080p.WEBRip.NL-Subs.nzb
ERROR   Tue Oct 25 2016 13:12:07   Error parsing nzb-file: Start tag expected, '<' not found

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

oktober 26, 2016, 06:49:49 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi, heb je dit probleem met alles wat je wilt downloaden of juist alleen met deze serie. Ik heb namelijk het vermoeden dat het nzb bestand niet goed is.

oktober 26, 2016, 09:16:23 am
Reactie #2

melliemvdg

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Goedemorgen,

Nee ik heb dit met alle Nzb's. Zodra Nzbget 1 Nzb aan het dowloaden is, en ik wil een 2e opdracht versturen dan krijg ik die foutmelding (bijv. voor aflevering 2). Maar zodra Nzbget klaar is met de huidige nzb te downloaden. En ik geef dan de opdracht voor (aflevering 2). Dan lukt het wel en download nzbget die nzb wel.

Kortom als Nzbget een nzb aan het downloaden is, En ik wil er een 2e nzb bij plaatsen dan krijg ik die foutmelding. En als ik wacht tot nzbget klaar is lukt het wel.

oktober 26, 2016, 13:09:27 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Soms lossen dit soort vervelende problemen zich op als je NZBGet even opnieuw installeert. Is een kleine moeite, even een backup van je instellingen maken in "settings, system", NZBGet verwijderen en weer installeren en je setting weer terug zetten.

oktober 26, 2016, 20:17:01 pm
Reactie #4

melliemvdg

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Oke dan ga ik dat even proberen. Bedankt voor je tip.

Als het niet werkt, overstappen op SabNzb misschien een optie?

oktober 26, 2016, 20:40:16 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Zou ik niet doen, weet niet wat voor NAS je hebt maar ze het wordt er in het algemeen niet sneller op met SABnzbd. Dan even verder puzzelen.

oktober 27, 2016, 10:28:40 am
Reactie #6

melliemvdg

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Ik heb er zelf eentje gebouwd (windows pc) met dsm 5.2 in combinatie met Xpenoboot.

AMD 2.2 GHz Dual core x64
3 GB Ram.


oktober 27, 2016, 10:49:06 am
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dan zou je het kunnen proberen, ik ben er best wel nieuwsgierig naar of je enig verschil merkt. Alleen maar voor dat bedoel ik natuurlijk hoor. Probleempje oplossen staat natuurlijk voorop!

oktober 27, 2016, 11:49:21 am
Reactie #8

melliemvdg

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Dan ga ik dat proberen (overstappen op SabNzb).
Heb inmiddels nzbget verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, instellingen terug gezet door middel van een backup, maar ik blijf helaas hetzelfde probleem houden. Ook nieuwe mappen geprobeerd aan te maken etc. maar helaas geen verschil. Zit al een paar dagen met het probleem, ik denk dat ik nu gewoon de knoop ga doorhakken door over te stappen. Krijg ook verder niks op internet gevonden helaas over dit probleem.

Ik ga er vanavond mee aan de gang. Zodra het allemaal is geïnstalleerd geef ik wel even een review wat sabnzb met mijn prestaties doet zodra ik een nzb aan het binnen halen ben. (omdat jij hier nieuwschierig naar bent hahaha).

greetz

oktober 27, 2016, 19:52:28 pm
Reactie #9

melliemvdg

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Helaas... hetzelfde probleem. Ik ga wel even puzzelen ik denk dat het aan sickrage zelf ligt.

SabNzb duurd overigens iets langer voordat die 1 nzb opneemt in de download wachtrij, Snelheid is iets lager 0.2mb/ps maar verder kwa systeem belasting is het hetzelfde.

oktober 27, 2016, 20:18:00 pm
Reactie #10

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dat moet dan inderdaad aan SickRage liggen. Zal vanavond ook even kijken.

oktober 29, 2016, 19:05:51 pm
Reactie #11

melliemvdg

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Bent u nog ergens achter gekomen toevallig?

oktober 29, 2016, 21:44:26 pm
Reactie #12

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Nee, met de instellingen zoals ook in de handleiding staan getest en een hele serie wordt doorgestuurd naar NZBGet en ook zonder problemen gedownload.

oktober 31, 2016, 14:15:21 pm
Reactie #13

melliemvdg

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 8
Oh okee. Als ik handmatig nzb's upload naar de watchdir en ik zit er meerdere nzb's in dan werkt het wel. behalve vanuit sickrage niet. Maar geen probleem handleiding was heel duidelijk, heb alleen erna zelf nog even moeten puzzelen maar nu geef ik het op. Ik ga in het vervolg vanuit sickrage handmatig afleveringen downloaden. Ook prima. Alleen nog even uitzoeken waarom het srt bestand niet zichtbaar is in de post-processing folder. Het gekke is, via de webbrowser heb ik wel ondertiteling in de serie, alleen het srt bestand staat niet (zichtbaar) in de map.

Verder toch bedankt voor je hulp!

Snelrennen

Re: NZBGet 2e download opdracht foutmelding (SickRage)
« Reactie #13 Gepost op: oktober 31, 2016, 14:15:21 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.