Auteur Topic: NZBget crash na toevoegen NZB  (gelezen 7363 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 13, 2021, 22:31:22 pm
gelezen 7363 keer

TheDokter

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Kan sinds vandaag geen NZB toevoegen aan NZBget. Niet handmatig of via Sonarr/Radarr. Direct na toevoegen is er "Communication error!
Cannot establish connection to NZBGet." Heb het pakket verwijderd en een herinstall gedaan. Hierna zelfde probleem. Kan voordat ik iets toevoeg de verbinding wel testen vanuit Sonarr/Radarr en dat geeft geen problemen en ook geen crash.

Synology draait al paar maanden stabiel geen bijzonderheden gehad en afgelopen week ook geen updates. Gisteren nog een download gedaan die goed is verwerkt. Kan het pakket ook herstarten vanuit package center en dan kan ik de interface ook weer oproepen.

Kon zowel op dit forum als op andere geen eerdere beschrijving vinden van dit probleem. Wat zouden stappen zijn om de oorzaak te vinden?


april 14, 2021, 07:00:03 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dus je hebt niets veranderd en als er nu een NZB wordt toegevoegd crasht NZBGet? Is er ook geen (auto) update geweest van het een of ander?

Je download queue zou corrupt kunnen zijn ben ik tegengekomen. Verwijder deze eens en probeer het opnieuw. Wel een een back-up maken voordat je verwijdert!

april 22, 2021, 20:23:49 pm
Reactie #2

TheDokter

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Helaas was dat niet op de oplossing. Ben toch overgeschakeld op SABnzb. Die werkt goed, dus dat is ook een oplossing. Bedankt voor de sugestie.

april 23, 2021, 16:01:28 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dat is natuurlijk ook geen echte oplossing maar als voor jouw goed is zo laten we het hierbij.

Snelrennen

Re: NZBget crash na toevoegen NZB
« Reactie #3 Gepost op: april 23, 2021, 16:01:28 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.