Auteur Topic: NZBget geeft bij openen probleem bij het laden weer  (gelezen 13275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juli 02, 2018, 14:23:21 pm
gelezen 13275 keer

Glenneman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Hallo,
Als ik op het icoontje van nzbget "open" klik in mijn package center begint er een nieuw tabblad te laden maar na een tijdje komt op het tabblad "probleem bij het laden, de wachttijd voor de verbinding is verstreken....wat kan hiervoor de oplossing zijn?
Alvast bedankt!
Ik kan blijkbaar ook mijn spotweb niet openen van op mijn server, nochtans is deze de eerste keer wel open gegaan en heb ik hem helemaal kunnen configureren.  Nu lukt het niet meer.  Het icoontje met "geïnstalleerd" staar er nog maar kan het nergen openen.
Grt
Glenn

juli 04, 2018, 14:05:19 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi Glenn,
Dan moet je even wat meer info geven want dit is te algemeen. Ben je misschien met een ander account ingelogd? Dat minder rechten heeft?

juli 07, 2018, 18:36:10 pm
Reactie #2

Glenneman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Hallo,
Ik krijg hem wel open nu op mijn computer, heb de settings proberen ingevuld maar heb blijkbaar iets mis gedaan want nu krijg ik deze melding en geraak ik niet meer op de settings pagina...sorry hoor..

Loading configuration failed
Could not load template configuration file nzbget.conf. The file contains descriptions of options and is needed to display settings page. The file comes with NZBGet distribution archive and is usually automatically installed into the right location. This seems not to be a case with your installation though.

Please edit your configuration file (/usr/local/nzbget/var/nzbget.conf) in a text editor and set the option ConfigTemplate to point to the template configuration file nzbget.conf.

juli 08, 2018, 06:01:58 am
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Deinstaalleer NZBGet, verwijder de pakketbron Nzbusenet, locatie http://synology.nzbusenet.com. Installeer dan NZBget, als het goed is zal dat versie 16.1 nog wat zijn. Na de installatie kun je bovenstaande pakketbron weer toevoegen en eventueel updaten naar versie 19...... Je kan het ook achterwege laten.

juli 09, 2018, 14:45:04 pm
Reactie #4

Glenneman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Ik heb alles gedaan zoals je hierboven vermeld had.  Wil het programma nu handmatig installeren (is al versie 19.1-ver23)Nu wil hij het weer niet downloaden...er komt op "Permissions are managed with the group "sc-download" in dsm.  The group users is no longer used..

juli 09, 2018, 16:45:41 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Niet dus, dan hoef he niet handmatig te installeren. Installeer hem nu gewoon uit de Syno pakketbron. http://packages.synocommunity.com

juli 09, 2018, 18:28:51 pm
Reactie #6

Glenneman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Net gedaan, volgende melding..."kan nzbget niet installeren "niet beschikbaar"  :-(

juli 09, 2018, 18:38:12 pm
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
En hij staat wel in het Package center? En zo ja, wat staat er dan bij als info?

juli 16, 2018, 22:44:41 pm
Reactie #8

Glenneman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Na veel proberen heb ik hem geopend gekregen en heb ik hem zo goed als helemaal kunnen configureren.  Enkel krijg ik nog de volgende meldingen:
Tue Jul 10 2018 01:02:03   nzbget.conf(46): Invalid value for option "NzbDir" (/volume1/Download/NZB): could not read information for directory /volume1/Download/NZB: errno 13,
error   Tue Jul 10 2018 01:02:03   nzbget.conf(52): Invalid value for option "QueueDir" (/volume1/Download/Queue): could not read information for directory /volume1/Download/Queue: errno 13,
error   Tue Jul 10 2018 01:02:03   nzbget.conf(55): Invalid value for option "TempDir" (/volume1/Download/Temp): could not read information for directory /volume1/Download/Temp: errno 13,

Raar, want ik heb de naam en de schrijfwijze van de paths op mijn nas drie keer nagekeken identiek overgenomen voor nzbget te configureren.  Toch krijg ik foutmeldingen.....

augustus 14, 2018, 15:36:23 pm
Reactie #9

Glenneman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 9
Na veel proberen heb ik hem geopend gekregen en heb ik hem zo goed als helemaal kunnen configureren.  Enkel krijg ik nog de volgende meldingen:
Tue Jul 10 2018 01:02:03   nzbget.conf(46): Invalid value for option "NzbDir" (/volume1/Download/NZB): could not read information for directory /volume1/Download/NZB: errno 13,
error   Tue Jul 10 2018 01:02:03   nzbget.conf(52): Invalid value for option "QueueDir" (/volume1/Download/Queue): could not read information for directory /volume1/Download/Queue: errno 13,
error   Tue Jul 10 2018 01:02:03   nzbget.conf(55): Invalid value for option "TempDir" (/volume1/Download/Temp): could not read information for directory /volume1/Download/Temp: errno 13,

Raar, want ik heb de naam en de schrijfwijze van de paths op mijn nas drie keer nagekeken identiek overgenomen voor nzbget te configureren.  Toch krijg ik foutmeldingen.....
Kan iemand mij hiermee helpen?

augustus 14, 2018, 18:04:21 pm
Reactie #10

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Kijk even naar de info op deze pagina
Kun je daar wat mee, inclusief de genoemde link?

Snelrennen

Re: NZBget geeft bij openen probleem bij het laden weer
« Reactie #10 Gepost op: augustus 14, 2018, 18:04:21 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.