Auteur Topic: NZBGet, na installatie is het programma niet terug te vinden.  (gelezen 11640 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juli 12, 2015, 21:48:26 pm
gelezen 11640 keer

Gerwin89

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
Hallo!

Ik ben nieuw in dit wereldje wat betreft NAS servers.. Ik download al wel een poos via nzbserver maar nu wilde ik het ook wel aan de praat krijgen op mijn nieuwe NAS DS214PLAY. Ik heb alle stappen van snelrennen met succes gevolgd wat betreft: instellingen goed zetten, Spotweb installeren en instellen, mappen aanmaken etc. etc. dus alles ingesteld en gedownload via gemeenschap in package center. Helemaal geen enkel probleem tot ik aankwam bij het installeren van NZBGet. Ik heb precies gedaan wat er stond: /volume1/Download en rekening gehouden met hoofdletters etc. Vinkje aangelaten daar waar moest bij de installatie. Toen ging het programma installeren. Eenmaal geinstalleerd ging het programma niet naar een venster waar ik e.e.a. moest instellen. Dus ik dacht, ik open het programma wel. maar nu blijkt dat het programma nergens te vinden is!! Geen NZBGet in het hoofdmenu. In het Package Center wordt wel aangegeven dat NZBGet is geinstalleerd maar het is verder nergens terug te vinden en te openen. De url die bij NZBGet in het package center staat is een dode link: http://[fe80:6789

Status is: ingeschakeld
Versie: 15.0-16
Geinstalleerd volume: volume1

Geen gegevens in het logboek.

Naja ik loop hier dus op een dood spoor. Misschien kan iemand mij op weg helpen.

Vriendelijke groet,

Gerwin Noltes

juli 13, 2015, 04:50:34 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi Gerwin,

Als je onder ingeschakeld kijkt zul je ook een URL tegenkomen waar je het programma kunt bereiken.
Als die er ook niet is gewoon vandaar het programma verwijderen en opnieuw installeren.

Snelrennen

Re: NZBGet, na installatie is het programma niet terug te vinden.
« Reactie #1 Gepost op: juli 13, 2015, 04:50:34 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.