Auteur Topic: NZBGet foutmelding  (gelezen 11639 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

november 19, 2014, 09:19:56 am
gelezen 11639 keer

gbeldman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen dus heb ik gezocht naar de naam die het meest dichtbij komt.

Wanneer ik iets download en NZB is er mee bezig krijg ik foutmeldingen. Ik verwacht dat de onderstaande de belangrijkste is.

Could not create directory /volume1/Download/Compleet/Couchpotato/moneyball 2011 dvdrip xvid tbb nfo 01 58 moneyball 2011 dvdrip xvid tbb nfo yenc 1 1.cp(tt1210166)/_unpack: could not create directory /volume1/Download:

Ik heb de handleidingen op deze website gevolgd om de Synology compleet in te stellen. Volgens mij staan de rechten ook wel goed maar ergens mag NZBGet niks wegschrijven. Hierdoor kan ik dus niks downloaden.

Weet iemand waar ik naar moet kijken?

november 19, 2014, 11:16:19 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Gewoon een nieuw topic aanmaken werkt het eenvoudigst om het overzichtelijk te houden.

Wat betreft je probleem, het is toch echt een rechten kwestie, alles even nalopen en ook de namen controleren, type fouten en hoofdletters, dat soort zaken.

november 19, 2014, 12:56:36 pm
Reactie #2

gbeldman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Gewoon een nieuw topic aanmaken werkt het eenvoudigst om het overzichtelijk te houden.

Wat betreft je probleem, het is toch echt een rechten kwestie, alles even nalopen en ook de namen controleren, type fouten en hoofdletters, dat soort zaken.

Ik moet mijn bril maar eens vaker op doen. Een "S" vergeten!

Bedankt voor de snelle reactie.

Snelrennen

Re: NZBGet foutmelding
« Reactie #2 Gepost op: november 19, 2014, 12:56:36 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.