Auteur Topic: NZBget rechten op mappen  (gelezen 17020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 27, 2018, 14:18:39 pm
gelezen 17020 keer

ghubozz

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Goedemiddag,

Ik wil jullie bedanken voor de mooie handleidingen.

Ik loop tegen de volgende meldingen op:
ERROR   Tue Feb 27 2018 14:10:41   Could not create file /volume1/Download/Temp/nzb-2.tmp
ERROR   Tue Feb 27 2018 14:03:25   nzbget.conf(46): Invalid value for option "NzbDir" (/volume1/Download/NZB): could not read information for directory /volume1/Download/NZB: errno 13, Permission denied
ERROR   Tue Feb 27 2018 14:03:25   nzbget.conf(52): Invalid value for option "QueueDir" (/volume1/Download/Queue): could not read information for directory /volume1/Download/Queue: errno 13, Permission denied
ERROR   Tue Feb 27 2018 14:03:25   nzbget.conf(55): Invalid value for option "TempDir" (/volume1/Download/Temp): could not read information for directory /volume1/Download/Temp: errno 13, Permission denied

Ik heb de handleidingen paar keer door genomen maar ik zie nergens iets over de rechten. Op deze pagina "https://www.snelrennen.nl/synology/gedeelde_mappen.php"

Wordt het volgende gezegd:
"De machtigingen (rechten) voor de lokale gebruikers en groepen slaan we in deze handleiding over. Dit komt bij de verschillende programma's die we gaan gebruiken op onze NAS aan de orde."

Maar in de handleidingen van Spotweb, NZBGet en CouchPotato ben ik ze nog niet tegen gekomen... Ik loop nu beetje op vast.
Zouden jullie mij kunnen vertellen waar ik de gegevens kan vinden?

februari 28, 2018, 05:42:47 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Goeiemorgen,

Ik begrijp wat je bedoelt maar ik vraag me dan af of je deze mappen als admin hebt gemaakt en of je NZBget ook al admin hebt geïnstalleerd of als een andere gebruiker?

Ik verwijs je even door naar deze pagina. Ik denk dat je daar de oplossing voor je probleem vindt, laat het even weten of het is gelukt en wat het probleem was?

februari 28, 2018, 10:15:06 am
Reactie #2

ghubozz

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Dankjewel! het werkt! Ik had inderdaad met verschillende gebruikers gewerkt. Welke volgorde weet ik niet. Heb alles verwijderd en alles als admin aangemaakt en geinstalleerd.

Zie nu inderdaad dat hij automatisch een film download. Gaaf!

Bedankt!

februari 28, 2018, 16:13:49 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Mooi zo, ook weer opgelost!

Snelrennen

Re: NZBget rechten op mappen
« Reactie #3 Gepost op: februari 28, 2018, 16:13:49 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.